Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Sådan Nu har jeg endelig fået tid til at ligge de billeder op der lige blev sendt i eftermiddag Jeg må sige, at jeg åndede lettet op, da jeg blev ringet op i eftermiddags. Jeg må sige, at jeg ikke er særlig god til de der nakkefoldsscanninger mere... Men her er billederne...
Sådan Nu har jeg endelig fået tid til at ligge de billeder op der lige blev sendt i eftermiddag
Jeg må sige, at jeg åndede lettet op, da jeg blev ringet op i eftermiddags. Jeg må sige, at jeg ikke er særlig god til de der nakkefoldsscanninger mere...
Men her er billederne...
Må altså snart lære at sætte billeder ind..pinligt at jeg ikke kan sådan noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Må altså snart lære at sætte billeder ind..pinligt at jeg ikke kan sådan noget
fnis!!...
hvor er det dejligt, at høre, at alt var fint
christina 41+1
Ihh Dorthe det glæder mig, at det hele bare gik rigtig godt!!!!!
Jeg skal jo have kejsersnit 1 uge før termin, så det kan være vi bliver mødre samme dag
Stort tillykke
Lisbeth 13+0
dorthemus skriver: Hej piger Så kom dagen hvor jeg skulle til NF scanning på Riget - pyhh det var nogle nervepirrende uger at vente i Min veninde, Christina, var med og det var dejligt at hun var der og kunne dele den store oplevelse det var at se den lille Og sygeplejersken var rigtig sød og tog sig god tid og flyttede rundt på scanneren for at få en masse gode vinkler. Og sikke en aktiv lille prutfis der ligger i min mave - en rigtig lille linselus Den duvede rundt, vinkede, og rullede rundt....på et tidspunkt lå den med hovedet nedad og så med ryggen mod "kameraet" og moonede...hehe Jeg fik en masse gode billeder....et af dem viste den med benene oppe og så sagde min veninde, at så måtte det da klart være en dreng som den lå dér så mageligt med benene oppe Min termin blev rykket tre dage frem så nu hedder den 23. maj og Baby er 7,5 cm lang Mine tal er også fine og hedder 1:2475....pyhhh gudskelov!! Alt i alt en meget stor oplevelse og glæder mig allerede til MD-scanningen Knus Dorthe 13 + 4
Hej piger
Så kom dagen hvor jeg skulle til NF scanning på Riget - pyhh det var nogle nervepirrende uger at vente i
Min veninde, Christina, var med og det var dejligt at hun var der og kunne dele den store oplevelse det var at se den lille Og sygeplejersken var rigtig sød og tog sig god tid og flyttede rundt på scanneren for at få en masse gode vinkler.
Og sikke en aktiv lille prutfis der ligger i min mave - en rigtig lille linselus Den duvede rundt, vinkede, og rullede rundt....på et tidspunkt lå den med hovedet nedad og så med ryggen mod "kameraet" og moonede...hehe
Jeg fik en masse gode billeder....et af dem viste den med benene oppe og så sagde min veninde, at så måtte det da klart være en dreng som den lå dér så mageligt med benene oppe
Min termin blev rykket tre dage frem så nu hedder den 23. maj og Baby er 7,5 cm lang
Mine tal er også fine og hedder 1:2475....pyhhh gudskelov!!
Alt i alt en meget stor oplevelse og glæder mig allerede til MD-scanningen
Knus
Dorthe 13 + 4
ihh hvor gør det mig glad Dorthe!!!!!!!!!!!!!!!!
hvor er det skønt - stort tillykke med at det gik godt
Hvor er det skønt for dig, at det gik godt - Og især med så rar en sygeplejerske...
tillykke med en veloverstået nf scanning
knus tanja 22+5
som venter en lille dreng
lisbeth2910 skriver: Ihh Dorthe det glæder mig, at det hele bare gik rigtig godt!!!!! Jeg skal jo have kejsersnit 1 uge før termin, så det kan være vi bliver mødre samme dag Stort tillykke Lisbeth 13+0
Tak Lisbeth Ja det ku da være sjovt, men jeg går sgu´ nok over tiden og føder på min egen fødselsdag
Knus Dorthe
missKat skriver: ihh hvor gør det mig glad Dorthe!!!!!!!!!!!!!!!! hvor er det skønt - stort tillykke med at det gik godt
Tak Karina
MoarJ skriver: Hvor er det skønt for dig, at det gik godt - Og især med så rar en sygeplejerske...
Tak Ja hun var bare en skat! Håber også det er hende næste gang.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128