NF veloverstået ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

iiiihhh!! stort tillykke søde!

Hvor er det bare skønt at høre alt var som det skal være (selvom jeg jo, som du ved, ikke har været i tvivl )...

fuld fart fremad

knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

dorthemus

RGN skriver:

Tillykke med veloverstået nakkefoldsscanning.

Indtil videre det største øjeblik i mit liv. Skal du også have kønnet af vide når det kan lade sig gøre?

Tak  Ja det vil jeg gerne hvis det kan lade sig gøre.

Anmeld

19. november 2009

dorthemus

Caroline86 skriver:

iiiihhh!! stort tillykke søde!

Hvor er det bare skønt at høre alt var som det skal være (selvom jeg jo, som du ved, ikke har været i tvivl )...

fuld fart fremad

knus Caroline

Tak søde Caroline  Jeg er også rigtig glad og lettet og føler at jeg nu kan nyde det hele mere.

Den er meget livlig...så tror da pokker med al den kvalme

Knus Dorthe

Anmeld

19. november 2009

Moderator

dorthemus skriver:

Tak søde Caroline  Jeg er også rigtig glad og lettet og føler at jeg nu kan nyde det hele mere.

Den er meget livlig...så tror da pokker med al den kvalme

Knus Dorthe

hæhæ.. bare glæd dig til h*n bliver større og finder dine ribben

Vores prinsesse har for alvor fundet sine mors ribben, så det føles som om jeg konstant har voldsomt sidestik kan da kun gisne om hvor ondt det kommer til at gøre når hun vejer det dobbelte.. eller tredobbelte for den sags skyld

Men det er bare SKØNT med de små aktive guldklumper... åh hvor kan jeg huske det da jeg var til NF.... De kunne slet ikke få lov at scanne hende fordi hun hoppede sådan rundt!

Anmeld

19. november 2009

dorthemus

Caroline86 skriver:

hæhæ.. bare glæd dig til h*n bliver større og finder dine ribben

Vores prinsesse har for alvor fundet sine mors ribben, så det føles som om jeg konstant har voldsomt sidestik kan da kun gisne om hvor ondt det kommer til at gøre når hun vejer det dobbelte.. eller tredobbelte for den sags skyld

Men det er bare SKØNT med de små aktive guldklumper... åh hvor kan jeg huske det da jeg var til NF.... De kunne slet ikke få lov at scanne hende fordi hun hoppede sådan rundt!

Av av  Men vil til hver en tid nu foretrække en aktiv bebs med et stærkt hjerte.

Hvor har det bare været en fed dag

Næste fredag skal jeg fejre min niece Zafirs fødselsdag og håber hun kan tage nogle billeder af mig...min mave er blevet så fin og stor allerede

Anmeld

19. november 2009

Moderator

Sådan Nu har jeg endelig fået tid til at ligge de billeder op der lige blev sendt i eftermiddag

Jeg må sige, at jeg åndede lettet op, da jeg blev ringet op i eftermiddags. Jeg må sige, at jeg ikke er særlig god til de der nakkefoldsscanninger mere...

Men her er billederne...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. november 2009

Moderator

dorthemus skriver:

Av av  Men vil til hver en tid nu foretrække en aktiv bebs med et stærkt hjerte.

Hvor har det bare været en fed dag

Næste fredag skal jeg fejre min niece Zafirs fødselsdag og håber hun kan tage nogle billeder af mig...min mave er blevet så fin og stor allerede

ja, det må du få hende til!

Anmeld

19. november 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Sådan Nu har jeg endelig fået tid til at ligge de billeder op der lige blev sendt i eftermiddag

Jeg må sige, at jeg åndede lettet op, da jeg blev ringet op i eftermiddags. Jeg må sige, at jeg ikke er særlig god til de der nakkefoldsscanninger mere...

Men her er billederne...

Ihhh taaaak  Hvor er den bare cute

Jeg sad også bare og trippede for at komme til at ringe til dig

Anmeld

19. november 2009

Moderator

dorthemus skriver:

Ihhh taaaak  Hvor er den bare cute

Jeg sad også bare og trippede for at komme til at ringe til dig

Heldigvis var jeg til møde, så jeg nåede ikke at gå rundt i cirkler..!!

Men jeg er rigtig glad. Jeg har vist billederne til Idun. Og spurgte: Kan du gætte, hvem vi kender der skal have en baby?

Hun gættede det ikke, men jeg fortalte det. Hun blev rigtig glad.

Anmeld

19. november 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Heldigvis var jeg til møde, så jeg nåede ikke at gå rundt i cirkler..!!

Men jeg er rigtig glad. Jeg har vist billederne til Idun. Og spurgte: Kan du gætte, hvem vi kender der skal have en baby?

Hun gættede det ikke, men jeg fortalte det. Hun blev rigtig glad.

Åh hvor sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.