Pynter op til jul hvornår? Helst d. 1. dec, men i år er jeg ikke hjemme den aften, så det bliver nok 30. nov:-) Vi hygger alle 4 med nisserhuer, æbleskiver og julemusik mens vi pynter op. Bliver dog ikke så meget som vi plejer, da vi bor i byggerod pt. Håber det er langt bedre til dec!!! ;-)
Julebag/konfekt? Næh, ingen af delene.... Konfekt lavede vi engang pga hyggen, men ingen gider det. Spiser i det hele taget ikke rigtig konfekt, synes det bliver for kvalm.... Julebag står min mor for, det er hun bedst til:-)
Pakkekalender / adventskalender? Begge unger får adventskalender af både os og mine forældre.
Lillejuleaften 23/12? Hos mine forældre i Thisted, hvor vi tager ud i skoven om eftermiddagen og går en lang tur hele familien (ca 15 mennesker) og så har min mor en kæmpe gryde suppe pakket godt ind bag i bilen, og så spiser vi den ude i skoven når det bliver mørkt og har tændt fakler rundt omkring os. Top hygge! :-)
Juleaften 24/12? I Thisted hos mine forældre. Sidste år holdt vi her, men vi vil alle fire meget helst til Thisted, da det bare er RIGTIG JUL der:-) Har ALTID holdt jul der til jeg mødte Thomas, så det er bare JUL for mig:-) Har nogle år holdt hos Thomas' mor, men hende snakker vi ikke med mere. Thomas har også altid helst villet til Thisted:-)
Jul ude eller hjemme? Læs ovenstående:-)
Jule-Disney tegnefilm hot eller not? Elsker det!!! :-) Men det falder gerne sammen med kirke, og er jeg i Thisted, vil jeg gerne i kirke, da der er så mange kendte ansigter man sjældent møder på andre tider af året (jeg er født og opvokset i Thisted, men bor ved Aalborg nu)
Kirke? Ca halvdelen af familien er normalt i kirke:-)
Julemiddagen? And og flæskesteg med HELE baduljen til 
Dessert? Risalamande med 2 mandler i:-)
Julemand?? Ja, da Filuca kom til kom der julemand igen:-) Og nu er der 4 børn til jul hos mine forældre, så min mosters mand agerer julemand som han mestrer stort:-)
Budget pr. gave? Alt fra ca 100-500 kr. Meget få af os voksne giver hinanden gaver, det er børnene der er fokuseret på:-) Men jeg får da gave af Thomas og ungerne, mine forældre + min kammerat Henrik:-)