Pynter op til jul hvornår? Som regel 1 søndag i advent... Men tror ikke den kommer til og holde i år.. Så der bliver det staten af december....
Julebag / konfekt? Når jeg selv laver det, bliver det som regel midt i december, og meget lidt jeg laver, idet vi ikke rigtig spiser det herhjemme... Men laver ALTID lidt til og have med juleaften, til familien...
Pakkekalender / adventskalender? Min kæreste og jeg, giver for første gang hinanden adventskalender i år... Vores datter får ingen i år, da hun stadig er for lille til og forstå hvad det er, men når hun kan forstå hvad det er, så skal hun også have det!!
Lillejuleaften 23/12? Normalt samles vi hvert år ude ved min onkel og tante, hvor vi pynte juletræet og lægger gaverne under(Idet vi ikke holder jul derude). der hygger vi så bare hele aftenen i selskab med familien, og julekonfekten
Julaften 24/12? I år skal vi holde jul ved mine svigerforældre, og det er første gang jeg skal holde jul væk fra min egen familie af!! Vi holder hvert andet år med min familie, og hvert andet år med min kærestes...
Jul ude eller hjemme? Jeg har aldrig holdt jul hjemme, så jeg ved faktisk ikke hvad jeg helst vil... Men man vil vel aller helst holde med sin egen familie...
Jule-Disney tegnefilm hot eller not? Det hører sig bare til, dog ike særlig tit jeg når og få tid til og se det, men ses skal det da... det er bare så super hyggeligt og sidde sammen med alle ungerne og hygge til det!!
Kirke? Ja og nej.. Det er aldrig noget vi har gjort i min familie, men efter jeg med min eks engang begyndte og gå i kirke juleaften, så er det bare noget der hører sig til.. Det skal man, så kan man ønske mange af dem man kender glædelig jul, og det dejligt...
Julemiddagen? I min familie der plejer det og være flæskesteg, and, medister, brun sovs, brune kartofler, hvide kartofler, rødkål, franske kartofler, asier, og det er stort set det samme i min svigerfamilie
Dessert? ALTID Ris a la mande
Julemand?? På min egen families side der er der altid julemand til de små, men på min kærestes side, der er der ingen julemand, idet der kun er Ida som den lille, og det er første gang de skal holde jul med hende.
Budget pr. gave? Vi plejer ikek og have budget for julegaver, vi kigger på ønskelisterne, og køber ud fra dem....