Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har arbejdet....Min moster kom forbi i min middagspause og da jeg havde fri kørte jeg hende hjem og fik handlet lidt...
Nu om lidt skal Liva i seng og så skal jeg ned og male lidt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har lige sat mig efter at have været igang siden kl 7 i morges og oppe siden kl 6.
Først var jeg på arbejde fra 7 til 14.30. Så var jeg ude at handle og aflevere en dvd vi havde haft lejet. Så stod den på tøjvask og gåtur med hundene. Så skulle hundene have mad. Derefter aftensmadslavning og spisning, og så opvask fra i aftes og hele dagen i dag. Og lige lidt mere vasketøj samt aktivering af hundene. Og det var så den dag
wamse skriver: Jeg har været ude og køre på motorvejen i dag, i morges gik det ok, men føj da jeg skulle hjem igen Det tog 45 min længere end normalt, og kørte forbi vætede lastbiler, trampoliner fra haver, træplader, grene m.m. Var bare rigtig usikker på turen. Trafikmeldmimgem kom 8 gange og advarede om uheld.
Jeg har været ude og køre på motorvejen i dag, i morges gik det ok, men føj da jeg skulle hjem igen Det tog 45 min længere end normalt, og kørte forbi vætede lastbiler, trampoliner fra haver, træplader, grene m.m. Var bare rigtig usikker på turen. Trafikmeldmimgem kom 8 gange og advarede om uheld.
Puhhh ha, ja her så jeg også 4-5 væltede træer på vej hjem fra arbejde samt hele 3 væltede (de var knækket midt over) flagstænger. Og det var ikke spor morsomt at køre hjem. Kan kun forestille mig det har været endnu værre på motorvej.
Jeg vil sætte mig hen i sofaen -smække benene op, nyde at begge unger er gået omkuld og læse Stieg Larsson...lige indtil vaskemaskinen er færdig, for så skal der lige hænges en maskinefuld lyserødt tøj op og så kan læsningen genoptages, for der kommer da bare nada i fjerneren idag..
Jeanne skriver: Ja - men trøster mig selv med at jeg har ferie i 1½ uge fra kl 15,30
Ja - men trøster mig selv med at jeg har ferie i 1½ uge fra kl 15,30
Jeg har siddet og skrevet problemformulering om flere gange i dag, da jeg ikke lige fatter hvad vores vejleder vil have vi formulerer de to spørgsmål vi har i den. Det gjorde mig lidt tosset, så har holdt "konference" på messenger med min læsegruppe. Er glad for at vi besluttede os for ikke at mødes alligevel!
Så var jeg ude og løbe 10 km i dag ved 15 tiden, så der var stiv kuling og regnvejr på menuen! Heldigvis var det ikke blevet helt kong gulerod endnu Men elsker at løbe i regnvejr, og fedt med al den vind, for når jeg løb i den rigtige retning, så havde jeg jo vildt meget medvind! Er lidt stolt over at have løbet selvom vejret var så dårligt
Har i dag været på jobcenter og handlet ind til godter og fået købt kalenderlys og en julekalender fra haribo ellers har jeg bare hygget med Emil som har været hjemme i dag.
Håber godt nok vejret er bedre i morgen
Tjuhl skriver: jeg er lige blevet færdig med det fotoalbum jeg er ved at lave i julegave til min mand. vi har fået 300 billeder fra hans mors dødsbo og jeg syntes det var ærgeligt hvis de bare skulle ligge i en kuvert og flyde rundt, så jeg har siddet og sat dem allesammen i orden og fundet på historier til alle billederne
jeg er lige blevet færdig med det fotoalbum jeg er ved at lave i julegave til min mand. vi har fået 300 billeder fra hans mors dødsbo og jeg syntes det var ærgeligt hvis de bare skulle ligge i en kuvert og flyde rundt, så jeg har siddet og sat dem allesammen i orden og fundet på historier til alle billederne
Ej, en dejlig ting at gøre!
Mon ikke, at han bliver rigtigt glad for det?
Ranarupta skriver: Ej, en dejlig ting at gøre! Mon ikke, at han bliver rigtigt glad for det?
jo det tror jeg nu skal jeg bare holde på hemmeligheden en måned til
Tjuhl skriver: jo det tror jeg nu skal jeg bare holde på hemmeligheden en måned til
Julegave?
Jeg synes, at det er sååå svært at holde på hemmeligheden, når nu man glæder sig til at se, hvor glad modtageren bliver. Især når man hele vejen igennem har haft personen i tankerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128