Hvad foretager I jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2009

missKat

Zafir skriver:

Arbejder og er muggen. Jeg er bare muggen, som en sur gammel grøn ost idag... :-S

Jeg ved ikke hvorfor, jeg plejer ikke ligefrem at være super vejrpåvirket, men jeg er bare muggen ... Mmm...

De dage skal der også være plads til! 

bare vent til din kære husbond og Idun overfalder dig med kys, når du kommer hjem  så kan du slet ikke huske at dagen i dag bare har vendt på hovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

1977

Profilbillede for 1977
Karo skriver:

Arbejder .................

Ja  - men trøster mig selv med at jeg har ferie i 1½ uge fra kl 15,30

Anmeld

18. november 2009

Pia.

Ingen verdens ting laver jeg i dag... Bare mig og mine dyr er her hjemme... De store har været i skole og den mindste i børnehave og nu er de hjemme hos deres far..

Jeg har haft "barsels besøg" - til min lille nye pige... *SS*

Sidder og overvejer hvad jeg skal spise i dag, eller om jeg overhoved gider spise noget i dag.

Knus og dejlig blæse-regnvejrs dag til alle.

Anmeld

18. november 2009

Sisley

Sætter Sex and The City på dvd'en og stryger imens - ja, jeg synes det er knalder hygsomt!

Anmeld

18. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
missKat skriver:

De dage skal der også være plads til! 

bare vent til din kære husbond og Idun overfalder dig med kys, når du kommer hjem  så kan du slet ikke huske at dagen i dag bare har vendt på hovedet.

Mmmm... Sådan tror jeg desværre ikke det er idag. Jeg tror det er mangel på nærhed, der gør det. Så går vi og hakker på hinanden og bliver irriteret Også går det bare i mølle.

Og idag skal husbonni køre allerede kl. 19 på arbejde, så der blir heller ikke meget sjov.

Idun har en legeaftale hjemme, så det er jo også liiige... men heldigvis er hans overarbejde aflyst i denne uge Så vi har alm weekend alligevel. Ellers havde jeg nok fået kuk i kasketten.!...

Men helt rigtig. det ville nok hjælpe...

Anmeld

18. november 2009

SaNiNa

Jamen vi har lige gået en meget lang tur i regn og blæst. nicklas ville ligge lige sove ude i skueret og vognen skulle være i bevægelse så vi valgte at gå en tur så vi ikke stod og frøs.

og så har vi været i Ikea til formiddag

Anmeld

18. november 2009

missKat

Zafir skriver:

Mmmm... Sådan tror jeg desværre ikke det er idag. Jeg tror det er mangel på nærhed, der gør det. Så går vi og hakker på hinanden og bliver irriteret Også går det bare i mølle.

Og idag skal husbonni køre allerede kl. 19 på arbejde, så der blir heller ikke meget sjov.

Idun har en legeaftale hjemme, så det er jo også liiige... men heldigvis er hans overarbejde aflyst i denne uge Så vi har alm weekend alligevel. Ellers havde jeg nok fået kuk i kasketten.!...

Men helt rigtig. det ville nok hjælpe...

Åhh der er ikke noget værre, end at hakke på hinanden 

Jeg håber I så får vendt den i weekenden og rigtig får hygget 

Held og lykke med legeaftalen i dag, håber ikke du får tinitus og de bygger huler i hele hytten 

smil Karina

Anmeld

18. november 2009

memuffin

bager pandekager

Anmeld

18. november 2009

Mira0911

memuffin skriver:

bager pandekager

Mmm....

Anmeld

18. november 2009

wamse

Jeg har været ude og køre på motorvejen i dag, i morges gik det ok, men føj da jeg skulle hjem igen Det tog 45 min  længere end normalt, og kørte forbi vætede lastbiler, trampoliner fra haver, træplader, grene m.m. Var bare rigtig usikker på turen. Trafikmeldmimgem kom 8 gange og advarede om uheld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.