Hvad foretager I jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
39 svar
0 synes godt om
18. november 2009

Mira0911

På sådan en dag som idag, med masser af regn og blæst, i stride strømme?

Jeg elsker at høre regnen piske mod ruderne, høre blæsten suse... Se træernes grene piske fra side til side.. Her står den på rigtig råhygge, stearinlys over det hele, noget varmt at drikke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Karo

Arbejder .................

Anmeld

18. november 2009

Munder

Karo skriver:

Arbejder .................

Ditto

Anmeld

18. november 2009

Leneur

Jeg har været ude at gå tur, da min skattepige ikke har kunnet få ro på sig. Handlet lidt. Vasket tøj og venter på at det er færdig i tumbleren og at min datter snart vågner og vil have sig lidt mad og hygge med mig, inden jeg skal gøre lidt rent, så har nok at se til.... ;-)

Anmeld

18. november 2009

oo

jeg er lige blevet færdig med det fotoalbum jeg er ved at lave i julegave til min mand. vi har fået 300 billeder fra hans mors dødsbo og jeg syntes det var ærgeligt hvis de bare skulle ligge i en kuvert og flyde rundt, så jeg har siddet og sat dem allesammen i orden og fundet på historier til alle billederne

Anmeld

18. november 2009

frk andreasen

er endelig lige kommet hjem efter at have stormet rundt udenfor i det her vejr siden kl 9 i morges. Så nu står det bare på varme boller, varm kakao og sterinlys og hygge med datterern som blev hentet i dp tidligere så jeg ikke skulle udenfor igen. min stakkel hunde hvalp ville heller ikke ud at tisse i det her vejr. men kan man forlange det? stakkels kræ.

tanja 22+3

Anmeld

18. november 2009

missKat

hat tømt klædeskabet for der tøj der ikke er plads til mave i længere.

lagt det andet tøj sammen på ny, samt vasketøjet.

tømt opvaskeren og taget det i hånden der ikke kommer i opvaskeren.

gjort rent.

hold nu op det lyder kedeligt 

bonus kommer i eftermiddag hvor jeg skal på outlet og i aften skal kæresten og jeg hygge med film og KYS, da han endelig har fri efter 12 dages arbejde i træk!!

Anmeld

18. november 2009

Mira0911

frk andreasen skriver:

er endelig lige kommet hjem efter at have stormet rundt udenfor i det her vejr siden kl 9 i morges. Så nu står det bare på varme boller, varm kakao og sterinlys og hygge med datterern som blev hentet i dp tidligere så jeg ikke skulle udenfor igen. min stakkel hunde hvalp ville heller ikke ud at tisse i det her vejr. men kan man forlange det? stakkels kræ.

tanja 22+3

Vores hund er heller ikke glad for at skal ud i det vejr... På en eller anden måde skal han jo af med det...

Har en kusine, hun sætter sin hund ud i brusenichen og lader den tisse der, afførring skal den lave udenfor...

Anmeld

18. november 2009

frk andreasen

MoarJ skriver:

Vores hund er heller ikke glad for at skal ud i det vejr... På en eller anden måde skal han jo af med det...

Har en kusine, hun sætter sin hund ud i brusenichen og lader den tisse der, afførring skal den lave udenfor...

hun vovede sig osse kun en halv meter udenfor døren, skyndte sig og tisse og kom ind igen.. men der var hun allerede gemmenblødt.

den lille stakkel.

Anmeld

18. november 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Skriver speciale....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.