Hvad foretager I jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2009

Mira0911

frk andreasen skriver:

hun vovede sig osse kun en halv meter udenfor døren, skyndte sig og tisse og kom ind igen.. men der var hun allerede gemmenblødt.

den lille stakkel.

Ja stakkels de kære dyr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Vidunderligeunger

´mit er det værste.. jeg er simpelt pisse uvenner med kæresten - og vi skulle ha haft hygge aften.. ville hellere lave have arbejde i det her vejr som det er nu end hygge med ham

ja skulle lige ud med det!! undskyld jeg lige er lyseslukker

Anmeld

18. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Arbejder og er muggen. Jeg er bare muggen, som en sur gammel grøn ost idag... :-S

Jeg ved ikke hvorfor, jeg plejer ikke ligefrem at være super vejrpåvirket, men jeg er bare muggen ... Mmm...

Anmeld

18. november 2009

Mira0911

BlyViol skriver:

´mit er det værste.. jeg er simpelt pisse uvenner med kæresten - og vi skulle ha haft hygge aften.. ville hellere lave have arbejde i det her vejr som det er nu end hygge med ham

Det er helt i orden... Jamen så må du ud i haven... Husk vaders... Ej håber da i bliver gode venner inden for en kort stund...

Anmeld

18. november 2009

Lone Jakobsen

hygger med et par syge drenge og en humør syg datter

Anmeld

18. november 2009

Vidunderligeunger

MoarJ skriver:

Det er helt i orden... Jamen så må du ud i haven... Husk vaders... Ej håber da i bliver gode venner inden for en kort stund...

tak og tak fordi du fik smilet tilbage med den have-kommentar...

Anmeld

18. november 2009

Mira0911

BlyViol skriver:

tak og tak fordi du fik smilet tilbage med den have-kommentar...

Hehe, det var så lidt...

Anmeld

18. november 2009

Sees

Jeg hygger på sofaen med lille Emilsen ..
Skal egentlig have handlet - Men tør sgu da ikke bevæge mig i det her vejr .. Uff :\

Anmeld

18. november 2009

@spire

er også bare på arbejde.. Gad godt at være hjemme og hygge med varm kakao og stearinlys.. Er så gråt og trist og sidde inde på et kontor, uden nogle hygge.. - Kan bare se vejret bliver værrere og værrere...

Anmeld

18. november 2009

missKat

BlyViol skriver:

Ud i haven og råb lidt!!

derefter danser du en regndans - spin rundt til du bliver helt svimmel og begynder og grine.

derefter ind under bruseren og se om I ikke er begge er klar til en snak, et kys og så aftenhygge er reddet???!! 
måske der så endda at aftenhyggen fortsætter efter lyset er slukket (fnis)

Håber du får en skøn dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.