Ja sådan er det, er det kontanthjælp? Det er vii begge på indtil januar, så har vi valgt begge at tage en uddannelse for det får vi flere penge ud af i stedet for at siide og søge job og få så lidt penge. Men er ikke til meget, kan ikke huske hvornår jeg selv har fået sådan rigtig nyt tøj til mig. Når der sp endelig ser ud til at være bare lidt penge til noget så skal knægten have fordi at han wer vokset lidt osv. Er rigtig hårdt kun at have så lidt penge når der er betalt regning, men bare Emil haar det han skal bruge så er jeg tilfreds med det, så må vi andre undvære imens.
Kommunen ser desværre ikke på at der skal være til sjov og ballade, de gir så man kan overleve med mad og tøj. I kan evt søge om julehjælp nogle forskellige steder og håbe på at i er i blandt de heldige som de gerne vil hjælpe lidt.
Jeg er ikke stolt af det men vi har faktisk søgt om julehjælp i år og hvis vi ikke får det jamen så er det børnene der igen kommer først med gaver og så må resten af familen jo forstå at der altså ikke er penge til det i år. Ogd et tror jeg skam godt de fleste kan forstå.
Anmeld