Hvad ville i svare ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar....

Da jeg skrev til ham tænkte jeg "det her kan ikke gå galt".... selvfølgelig vil han sige, at han vil tage ungerne og selvfølgelig vil han sige "go for it".... Men det gjorde han jo bare slet ikke!

Alt det med, at hun har fortjent en friaften og hvorfor, har jeg med vilje undladet at nævne - netop for ikke, at blande mig i de ting for jeg er godt klar over, at det ikke er mit bord.

Jeg troede egentlig bare der ville komme noget positivt ud af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Ja, jeg skal da love for at det var noget af en negativ overraskelse. Jeg kan blive så øv over sådan noget.

Anmeld

15. november 2009

Honningblomst

Jeg ville svare: Ok, det er super, jeg finder en andne barnepige, som kommer og tager børnene den dag og så tager jeg X med ud og hygger hele natten.

Og så ville jeg da håbe at min veninde ville finde energi og overskud til at give sig selv et bedre liv end det hun vælger at leve lige nu. Om han er dum eller je...tja, han lever som han vil og hun affinder sig. Men sådan noget kan man jo håbe der også kan komme ro til at tale om når hun kommer lidt væk fra det hele en aften

Knus..

Anmeld

15. november 2009

Lillefe

Anonym skriver:

Tak for jeres svar....

Da jeg skrev til ham tænkte jeg "det her kan ikke gå galt".... selvfølgelig vil han sige, at han vil tage ungerne og selvfølgelig vil han sige "go for it".... Men det gjorde han jo bare slet ikke!

Alt det med, at hun har fortjent en friaften og hvorfor, har jeg med vilje undladet at nævne - netop for ikke, at blande mig i de ting for jeg er godt klar over, at det ikke er mit bord.

Jeg troede egentlig bare der ville komme noget positivt ud af det..

Nogen mænd ændre sig bare ikke :/

Anmeld

15. november 2009

Anonym trådstarter

Nu har jeg svaret:

Hej igen...

Jeg var rigtig spændt på, at høre fra dig igen X - men må da erkende, at være lidt undrende over dit ligegyldige svar til mig 8-/
Men jeg kan da læse imellem linierne, at du altså ikke vil blandes ind i det her - det er jeg ked af at høre.

Kh X

Anmeld

15. november 2009

JustAnotherName

helt enig..

hmm måske du kunne skrive tilbage til ham og spørge om han ikke kunne passe ungerne ?

Overraskelsesmomentet forsvinder jo ligesom hvis det er HENDES opgave at finde anden pasning (for det fremgår ligesom lidt, at HAN ihvertfald ikke har tænkt sig selv at passe dem, right !?!)

Prøv igen at få ham til at forstå, at du ønsker at OVERRASKE hende, og beder om hans hjælp.

Det er jo deres sag, deres problem, deres liv, hvordan de kører deres familie hjemme hos dem. Om de involdverer sig i hinandens eller ej - eller om det kun går den ene vej og ikke den anden.
Det kan og skal du jo ikke blandes ind i.
Men jeg synes dit initiativ er super godt - at få din veninde ud og "blive luftet" lidt. Det lyder hun til at kunne trænge til, og til at fortjene.
Så er det jo guld værd, at have en veninde som dig, som gør noget!

Jeg ville blive rørt, hvis noget sådan var stablet på benene for mig.
Men jeg ville så heller ikke tvivle ét sekundt på, at min kæreste ville tage børnene eller sørge for noget pasning - uden at blinke!

Anmeld

16. november 2009

malou

Hvor er det synd for hende... han virker fuldstændig ligeglad jo.... - jeg er målløs og havde heller ikke vidst hvad jeg skulle svare ham...- måske bare: Øhhhh hvad mener du??? uddyb venligst!!

I ønskes ihvertfald en super fed koncert... hvem er koncerten med egentlig??

knus malou

Anmeld

16. november 2009

UngMor83

Øv en tåbe ...

Jeg ved sgu ik li hva du kan gøre ved det. Jeg sys godt nok det er mere end synd for din veninde. Og forstår slet ik at hun er sammen med sådan en fyr. Sorry, bare min mening.

Herhjemme er det heldigvis omvendt. Jeg vi ha 4 børn, hvor min kæreste kun er far til den mindste, men der blir aldrig gjort forskel her. Han tager gerne alle børn hvis jeg en sjældent gang tager i byen med tøserne hvis det er en weekend hvor de to store ik er ved deres far.

Anmeld

16. november 2009

Muffinmus

hmm, kan kun sige at sådan en fyr var strøget ud af mit liv for længe siden..basta.

Synes sgu han er et tarveligt eksempel og selvfølgelig skal han da hjælpe med at lave en overraskelse, ikke sørge for hun selv skal ALT...

Han er ikke en mand, han er en selvglad umoden hvalp.

Anmeld

16. november 2009

Louise mortil4

spørg ham direkte" Vil du ikke passer ungerne?  forklare ham evt. hvordan tingene hænge sammen og at barnepige ikke er hvad du bad om,

måske er konen/kæresten for-selvstændig og måske viser hun slet ikke at der er behov for ham,

hun fortjener i hvertfald en aften i byen sammen dig/veninderne).

jeg tror du har ret der, i det at han også selv skriver at hun har hendes liv og han har hans liv, man er mød til at give plads for at manden også kan være med. Er det der i mod ikke tilfældet, så er han da lidt en klaphat og kan ikke lade være med at ha lidt ondt af ham at han går glip af så meget sammen med hende og ungerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.