Hvad ville i svare ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Tror jeg ville spørge om han ville passe ungerne den dag fordi du netop vil overraske veninden. Det er der vel ikke noget forkert i, når det nu ligesom er dig der vil overraske og egentlig skal have planlagt det hele så veninden ikke skal tænke på mere en at gøre sig lækker og glæde sig til 'fri'aften med dig og en fed koncert..

Men er dybt rystet over hans mail tilbage, og hans måde at tackle hverdagen på. Hun er jo som en enlig mor. !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Han er da godt nok en kæmpe røv.

Du kan nok ikke gøre så meget andet end at spørge om han ikke godt vil eller skaffe barnepige. For skal din veninde selv skaffe den barnepige ødelægger det vel lidt overraskelsen? Ihvert fald hvis hun slet ikke skal vide der skal ske noget før i sidste øjeblik.

Men hold op hvor er han bare tarvelig.

So happy we are? Det lyder meget ironisk. Er dit indtryk at de har det godt sammen?

Anmeld

15. november 2009

DK

Anonym skriver:

Æhm... Jeg har ikke "blandet mig" overhovedet - jeg har slet ikke sagt noget til ham om min holdning til ham eller noget i den stil.

Jeg skrev bare at jeg gerne ville give hende den overraskelse og bad om hjælp til, at sørge for at ungerne blev passet - synes du det er at blande sig?

Ville du ik bli glad hvis din veninde gjorde det samme for dig?

Nej jeg ved godt du ikke har blandet dig. Endnu. Jeg tolkede dit indlæg som "hvad skulle du gøre fra nu af?"

Jeg ville helt klart blive rigtig glad hvis mine veninder arrangerede en overraskelse for mig, men ikke hvis de først/i den forbindelse ville lave om på den måde min kæreste og jeg lever vores liv på.

Derfor er det da en god ide at invitere din veninde ud, men hvis manden ikke er med på det, så lad ham være i fred, og ring til hendes mor og spørg om hun vil komme og passe ungerne imens. Han føler sig nok som en kæmpe spasser, hvis svigermor (eller lign) kommer og overnatter i deres hjem, mens han er der, fordi han ikke selv gad. Og om ikke andet kan det være at din veninde får øjnene op for hvor forrykt hans holdninger til at være far er!

Anmeld

15. november 2009

Anonym trådstarter

Pyyha... jeg synes jo ikke det burde være nødvendigt, at jeg spurgte ham direkte om han vil passe ungerne - og hans svar viser jo, at han ikke har lyst til det, gør det ikke?

RGN....  du spørger om jeg har indtryk af de er lykkelige? hmmm synes min tråd fortæller meget om deres forhold

Anmeld

15. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Nja.. Dit indlæg fortæller om én konkret ting i deres forhold. Resten kunne jo godt være super selvom det lader til at der er nogle lidt gamle kønsrollemønstre i deres forhold.

Men et er at vi aldrig ville finde os i det. Noget andet er hvordan fx din veninde ser på det. Og ser på ham og deres forhold i en helhed.

Anmeld

15. november 2009

Anonym trådstarter

DK skriver:

Nej jeg ved godt du ikke har blandet dig. Endnu. Jeg tolkede dit indlæg som "hvad skulle du gøre fra nu af?"

Jeg ville helt klart blive rigtig glad hvis mine veninder arrangerede en overraskelse for mig, men ikke hvis de først/i den forbindelse ville lave om på den måde min kæreste og jeg lever vores liv på.

Derfor er det da en god ide at invitere din veninde ud, men hvis manden ikke er med på det, så lad ham være i fred, og ring til hendes mor og spørg om hun vil komme og passe ungerne imens. Han føler sig nok som en kæmpe spasser, hvis svigermor (eller lign) kommer og overnatter i deres hjem, mens han er der, fordi han ikke selv gad. Og om ikke andet kan det være at din veninde får øjnene op for hvor forrykt hans holdninger til at være far er!

Ihh nej jeg kunne aldrig finde på, at blande mig yderligere el skrive noget i den stil til ham.

Jeg overvejede at svare ham at jeg var rigtig spændt på, at høre fra ham igen men blev lidt overrasket over hans mail... (noget i den stil).

Hun kan nok få de større unger passet inde i Kbh hos sin far og den mindste hos farmor - men sådan burde det jo bare ik være.

Anmeld

15. november 2009

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Nja.. Dit indlæg fortæller om én konkret ting i deres forhold. Resten kunne jo godt være super selvom det lader til at der er nogle lidt gamle kønsrollemønstre i deres forhold.

Men et er at vi aldrig ville finde os i det. Noget andet er hvordan fx din veninde ser på det. Og ser på ham og deres forhold i en helhed.

Hun er rigtig ked af at han er som han er.... hun har talt med ham 1000 gange men intet hjælper ,,,,

Anmeld

15. november 2009

Ansemusen

Den mail frastøder mig noget så grusomt  Tænk at kunne skrive sådan!! Og så til veninden..! Det er jo virkelig at vise at tingene ikke kører derhjemme, hvilket de fleste da ikke ville vise så tydeligt som han gør i den mail. Så ja, gad vide hvordan det så ser ud bag lukkede døre..

Stakkels din veninde! Jeg ved ikke hvad du skal gøre. Men jeg ville nok skrive tilbage, at overraskelsen ligesom ville gå af projektet, hvis hun selv skulle skaffe en barnepige, og om han ikke synes hun fortjener en friaften med alt det hun faktisk gør derhjemme med hjem, børn osv. Han er sikkert stadig en idiot og siger nej, men så har du prøvet, og forhåbentlig givet ham noget at tænke over uden at have blandet dig alt for meget!

Jeg håber du ender i byen MED din veninde og at I får en skøn skøn tøseaften

Anmeld

15. november 2009

Ansemusen

Anonym skriver:

Hun er rigtig ked af at han er som han er.... hun har talt med ham 1000 gange men intet hjælper ,,,,

Så hjælper det desværre nok aldrig  Har rigtig ondt af hende!

Anmeld

15. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Ja gud hvor er det bare synd. Jeg forstår slet ikke at man kan være så egoistisk og slet ikke lytte til den man ellers påstår man elsker.

Jeg håber dog på at det lykkes dig at give hende en dejlig aften. Hun lyder som en der kunne trænge til at slippe ansvaret lidt og slå sig løs og hygge sig med sine veninder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.