Beslutningen er taget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

FruPudderkvast

jillkolsbjerg skriver:

det kan jeg så godt forstå...men jeg har lige et par dage endnu til bebsen kommer. smiler

knus jill

Ja, det kan jeg godt se.. Tror også at jeg ville tænke anderledes hvis jeg ikke var så langt henne..

Men vær du bare glad for at du har taget beslutningen og kan slappe af nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Vidunderligeunger

LAURAS MOR skriver:

Er det ikke kun 2 der er døde i DK? Men hvor mange dør måske af alm. influenza, det oplyser man jo ikke.. ? Men ja kan sku godt forstå dig...! Men godt du har taget et valg..

5000 mennesker dør om året af alm. influenza... og det er mindst lige så farligt at få den almindelige. influenza a er blevet alt for opgejlet i medierne...

Anmeld

16. november 2009

Vidunderligeunger

jeg takkede nej til vaccinen!! min krop vil hellere have influenza end vaccine en læge ikke kender... min læge sagde at jeg jo var sund og rask så en influenza skulle ikke skade min barn i maven.

desuden tager det to uger før vaccinen virker.. der kan man jo også få det. synes det skal overvejes meget meget nøje!!

Anmeld

16. november 2009

Sara.

jillkolsbjerg skriver:

Efter længere tids overvejelse og svækket immunforsvar har vi bestemt os for at jeg skal have H1N1 vac på mandag. Var ved lægen fredag for at spørege hende til råds, det eneste svar jeg fik var at det vidste hun ikke noget om og at det måtte jeg selv tage stilling til, det var jo ikke fordi det hjalp mig ret meget, men kæresten og jeg har nu besluttede at det nok er klogt ( men puha hvor bliver jeg ulykkelig hvis der sker noget med vores lille bebs;-( Har efterfølgende fundet udaf at der er en på mit arbejde der ER smittet med det.....så mon ikke min beslutning er ok? Ved det ikke, synes det er så svært;-(

Andre gravide der har fået vaccinen?

Knus jill 19+5

Nu er det nok for sent jeg skriver... Men jeg vil bare lige sige at jeg synes at det valg du tager er det rigtige valg for dig!!

Influenzaen kan i værste tilfalde ramme hårdt og vaccinen kan i værste tilfælde være noget skidt - pest eller kolera i mine øjne.

Jeg er selv gravid i uge 22 nu og har valgt ikke at få vaccinen, men er virkelig i tvivl om det er det rigtige valg jeg har taget. Jeg arbejder i en vuggestue, min pige går i en vuggestue hvor der er konstateret influenza a, vi kører i bus hver dag - tjah så er sikkert rimelig udsat. Men man kan jo også gå forbi en tilfældig i brugsen som hoster og så få influenzaen.....

Så kan godt forstå at du har valgt at få vaccinen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.