Beslutningen er taget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
33 svar
0 synes godt om
15. november 2009

jillkolsbjerg

Efter længere tids overvejelse og svækket immunforsvar har vi bestemt os for at jeg skal have H1N1 vac på mandag. Var ved lægen fredag for at spørege hende til råds, det eneste svar jeg fik var at det vidste hun ikke noget om og at det måtte jeg selv tage stilling til, det var jo ikke fordi det hjalp mig ret meget, men kæresten og jeg har nu besluttede at det nok er klogt ( men puha hvor bliver jeg ulykkelig hvis der sker noget med vores lille bebs;-( Har efterfølgende fundet udaf at der er en på mit arbejde der ER smittet med det.....så mon ikke min beslutning er ok? Ved det ikke, synes det er så svært;-(

Andre gravide der har fået vaccinen?

Knus jill 19+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Guldet

Hejsa..

Nu er jeg ikke gravid.. men hvis jeg var.. tror jeg ikke jeg ville turde at tage vacc. Da lægerne ikke kan stå 100 % inde for den! Men så vidt jeg har forstået så er influenza A, noget af det samme som en alm. influenza?

Men ja jeg skal ikke gøre mig klog på dette..

Men man skal jo gøre det man føler er det rigtige. og hvis i føler at det er det rigtige at få vacc.. så skal i jo følge jeres hjerter..

Men kan godt forstå det er en svær beslutning, man vil jo kun sit barn det bedste .

Anmeld

15. november 2009

jillkolsbjerg

LAURAS MOR skriver:

Hejsa..

Nu er jeg ikke gravid.. men hvis jeg var.. tror jeg ikke jeg ville turde at tage vacc. Da lægerne ikke kan stå 100 % inde for den! Men så vidt jeg har forstået så er influenza A, noget af det samme som en alm. influenza?

Men ja jeg skal ikke gøre mig klog på dette..

Men man skal jo gøre det man føler er det rigtige. og hvis i føler at det er det rigtige at få vacc.. så skal i jo følge jeres hjerter..

Men kan godt forstå det er en svær beslutning, man vil jo kun sit barn det bedste .

jo det er også det jeg har hørt....;-( men synes bare at folk er døde på stribe af det;-( og eftersom der er en på arbejdet der har fået det ved jeg ikke hva jeg skal gøre......puha det er svært;-( Ikke for at male fanden på væggen og tilgodese det....men der findes børn/fostre der har overlevet slemme ting som mødre der er på narko og hva ved jeg;-( som sagt ved det ikke, men er vel nød til at se tingene op mod hinanden;-( Desværre!!!!! 

knus jill

Anmeld

15. november 2009

Guldet

Er det ikke kun 2 der er døde i DK? Men hvor mange dør måske af alm. influenza, det oplyser man jo ikke.. ? Men ja kan sku godt forstå dig...! Men godt du har taget et valg..

Anmeld

15. november 2009

Guldet

Tænker også lidt.. jeg er i en praktik i en børnehave i tiden, og der er der flere af børnene der har influenza A.. Men lægerne vil ikke teste dem så er det man tænker, at det så ikke må være mere farligere end end alm. influenza!

Men kan godt forstå at man er nervøs når man har et lille spir i maven. . så er sagen pludselig en anden!

Anmeld

15. november 2009

jillkolsbjerg

LAURAS MOR skriver:

Er det ikke kun 2 der er døde i DK? Men hvor mange dør måske af alm. influenza, det oplyser man jo ikke.. ? Men ja kan sku godt forstå dig...! Men godt du har taget et valg..

ved ikke lige hvor mange der er døde i DK men ved da der er en del i sverige eller var det norge...og det er skræmmende tæt på;-( Bvarrr bliver tosset i hovedet.....tror bare jeg må holde mig til min beslutning og håbe på det er det rigtige jeg gør;-( Men F... det er en rigtig træls ting at skulle forholde sig til...havde jeg ikke været gravid så have jeg ikke taget vacc......giver det mening? ved det ikke...... Synes det gør mig ulykkelig og fustreret;-( Der må da for f..... snart være nogen i denne verden der finder udaf om der er bivirkninger  ved det!!!!!

knus jill

Anmeld

15. november 2009

Guldet

Ja hold fast i din beslutning!

Jo forstår godt hvad du mener! ..

Tror også der er andre herinde der har fået vacc. Det kunne være rart for dig at hører fra dem!

Men er sikker på det nok skal gå !

Anmeld

15. november 2009

jillkolsbjerg

LAURAS MOR skriver:

Ja hold fast i din beslutning!

Jo forstår godt hvad du mener! ..

Tror også der er andre herinde der har fået vacc. Det kunne være rart for dig at hører fra dem!

Men er sikker på det nok skal gå !

Tak!;-) Om ikke andet for at du gad at "høre" på mig;-) smiler.

Ja kunne være dejligt lige at høre fra andre der har fået den, kan være deres syn på det giver mig ro....man har jo lov at håbe;-)

knus jill

Anmeld

15. november 2009

Guldet

Det var så lidt.. ! kan selv forstille hvis det var mig der stod i din situation..

Ja kunne da være det kunne give dig lidt ro.. også at hører hvorfor de valgte vacc.

Knus..

Ha en dejlig dag

Anmeld

15. november 2009

jillkolsbjerg

LAURAS MOR skriver:

Det var så lidt.. ! kan selv forstille hvis det var mig der stod i din situation..

Ja kunne da være det kunne give dig lidt ro.. også at hører hvorfor de valgte vacc.

Knus..

Ha en dejlig dag

Tusind tak og dejlig dag til dig;-)

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.