Beslutningen er taget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

jillkolsbjerg

MaleneG skriver:

Lyder som en rigtig fornuftig idé

Har også selv lige fået den i dag

Smiler er også lettet nu....;-) Har virkelig brugt rigtig meget energi på at tage min beslutning;-)

Knus jill 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

MaleneG

jillkolsbjerg skriver:

Smiler er også lettet nu....;-) Har virkelig brugt rigtig meget energi på at tage min beslutning;-)

Knus jill 

Ja.. Men det er jo også svært, når der er ikke er nogen af de kloge hoveder som kan give en et klart svar.

Men jeg er glad for min beslutning, og håber, og tror på at det selvfølgelig ikke skader den lille trold

Anmeld

16. november 2009

LauraLW

Dejligt at beslutningen nu er taget.. og ikke mindst gennemført.

Jeg troede egentlig også jeg havde taget min beslutning, og havde endda bestilt tid til vaccine, men så blev jeg i tvivi igen og aflyste den... Nu er jeg så kommet i tvivl igen igen. - Min primære bekymring er vaccinens langsigtede bivirkninger på barnet, som der jo ikke er nogen der har et svar på... men øv, det dræner at tænke SÅ meget på det.

Anmeld

16. november 2009

qp

Som jeg har forstået kender de jo ikke langtidsbivirkningerne på vaccinen og har derfor ikke en fjerneste idé om det kan give følgesygdomme osv.

Jeg er selv blevet vaccineret og jeg fortryder det! - Jeg skal op igen om 3 uger og have en ny (det skal man vidst) og den har jeg ikke tænkt mig, at tage.

Anmeld

16. november 2009

jillkolsbjerg

qp skriver:

Som jeg har forstået kender de jo ikke langtidsbivirkningerne på vaccinen og har derfor ikke en fjerneste idé om det kan give følgesygdomme osv.

Jeg er selv blevet vaccineret og jeg fortryder det! - Jeg skal op igen om 3 uger og have en ny (det skal man vidst) og den har jeg ikke tænkt mig, at tage.

Ja jeg fortryder det ikke, der er jo ingen vej tilbage;-) Og jeg nægter at bruge endnu mere energi på at gå og fortryde min beslutning;-)

Jeg håber bare på det er den rigtige beslutning......indtil andet er bevist;-) og vende det til noget positivt.....ingen FEBER og dårligdom;-)

knus jill

Anmeld

16. november 2009

qp

jillkolsbjerg skriver:

Ja jeg fortryder det ikke, der er jo ingen vej tilbage;-) Og jeg nægter at bruge endnu mere energi på at gå og fortryde min beslutning;-)

Jeg håber bare på det er den rigtige beslutning......indtil andet er bevist;-) og vende det til noget positivt.....ingen FEBER og dårligdom;-)

knus jill

Du kan jo stadig rammes af influenzaen dog bare ikke så voldsomt som hvis du ikke havde fået vaccinen...

Anmeld

16. november 2009

FruPudderkvast

qp skriver:

Kan der også være langtidbivirkninger for ikke-gravide?

Jeg troede kun at det var for gravide.. Eller rettere - fosteret..

Anmeld

16. november 2009

FruPudderkvast

Jeg har også taget beslutningen.. Og jeg skal ikke have vaccinen!

Kan simpelthen ikke bære tanken om at de ikke ved om der kan ske fosteret noget.. Og nu er jeg også så langt henne at hvis jeg skulle føde nu, så ville det ingenting gøre..

Anmeld

16. november 2009

jillkolsbjerg

qp skriver:

Du kan jo stadig rammes af influenzaen dog bare ikke så voldsomt som hvis du ikke havde fået vaccinen...

Det er da også positivt;-)..hehe.

Anmeld

16. november 2009

jillkolsbjerg

Saped90 skriver:

Jeg har også taget beslutningen.. Og jeg skal ikke have vaccinen!

Kan simpelthen ikke bære tanken om at de ikke ved om der kan ske fosteret noget.. Og nu er jeg også så langt henne at hvis jeg skulle føde nu, så ville det ingenting gøre..

det kan jeg så godt forstå...men jeg har lige et par dage endnu til bebsen kommer. smiler

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.