Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Milka skriver: jamen tak : ) kunne nu godt bruge en mikael i huset! ønsker især at jeg havde en mand der kunne tumle med pigerne, sådan lidt voldsom leg – det elsker de og det er jeg bare ikke så god til. og så sådan noget som her i dag – jeg skulle på posthuset for at hente et babygitter jeg har købt – kom derned men kunne slet ikke komme ind med barnevognen for der var trapper og alle mulige andre forhindringer – løb ind og så at der var vildt mange mennesker og måtte gå igen fordi jeg ikke ville lade pigerne blive udenfor alene. så nu må jeg finde en der kan komme med mig eller passe pigerne på mandag mens jeg henter den. alt skal bare planlægges helt vildt, der er ikke ret meget der er overladt til tilfældighederne...
jamen tak : ) kunne nu godt bruge en mikael i huset! ønsker især at jeg havde en mand der kunne tumle med pigerne, sådan lidt voldsom leg – det elsker de og det er jeg bare ikke så god til.
og så sådan noget som her i dag – jeg skulle på posthuset for at hente et babygitter jeg har købt – kom derned men kunne slet ikke komme ind med barnevognen for der var trapper og alle mulige andre forhindringer – løb ind og så at der var vildt mange mennesker og måtte gå igen fordi jeg ikke ville lade pigerne blive udenfor alene. så nu må jeg finde en der kan komme med mig eller passe pigerne på mandag mens jeg henter den. alt skal bare planlægges helt vildt, der er ikke ret meget der er overladt til tilfældighederne...
Åh,hvor er de DEJLIGE,jeg er vild med dine bøtterTror jeg skal have lagt de klip ind jeg har af Alexander,det er helt vildt sjovt at se hinandens babyer
Jeg lover dig,at hvis du flytter til Aalborg,skal jeg gladeligt passe dine bøtter anytime.Det skal være mig en udsøgt fornøjelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Milka skriver: her lidt video af bøtterne (på det første er de lidt betuttede, det er sikkert pga lyset på mobilen) http://www.youtube.com/user/liljaluca#p/a/u/0/313fXF9A6Oo http://www.youtube.com/user/liljaluca#p/a/u/1/bhlDv-cG_u0
her lidt video af bøtterne (på det første er de lidt betuttede, det er sikkert pga lyset på mobilen)
http://www.youtube.com/user/liljaluca#p/a/u/0/313fXF9A6Oo
http://www.youtube.com/user/liljaluca#p/a/u/1/bhlDv-cG_u0
Jeg er sgu' lige ved at begynde at tude, Camilla....................Anna kiggede med på filmene..................og ved du hvad hun sagde? "Mig ønsker sådan en sød baby".....................det var Luca hun kiggede på.
De er fantastiske dine Bøtter.
Knus Mette
Anna-jonas skriver: Jeg er sgu' lige ved at begynde at tude, Camilla....................Anna kiggede med på filmene..................og ved du hvad hun sagde? "Mig ønsker sådan en sød baby".....................det var Luca hun kiggede på. De er fantastiske dine Bøtter. Knus Mette
det var ikke meningen
Milka skriver: det var ikke meningen
Nej, nej, nej..............søde Camilla. Det var fordi jeg blev rørt, at jeg fik en tåre i øjenkrogen.
Lige for tiden sidder Anna og kigger i legetøjskataloger................og hun siger næsten uden undtagelse, "mig ønger den der" til det hele. Så da hun så Luca kravle ude i jeres entre...........pegede hun, og sagde ordene. Det glædede mig bare.
Send endelig flere klip med dine dejlige Bøtter............elsker at kigge på dem.
Anna-jonas skriver: Nej, nej, nej..............søde Camilla. Det var fordi jeg blev rørt, at jeg fik en tåre i øjenkrogen. Lige for tiden sidder Anna og kigger i legetøjskataloger................og hun siger næsten uden undtagelse, "mig ønger den der" til det hele. Så da hun så Luca kravle ude i jeres entre...........pegede hun, og sagde ordene. Det glædede mig bare. Send endelig flere klip med dine dejlige Bøtter............elsker at kigge på dem.
nå på den måde, ok
Muuums de er dejlige!!!
Liva sagde "Det Rose, det Thea" (= mit ene dagplejebarn og min venindes datter ) da alle børn mindre end hende selv pt. hedder Rose eller Thea
Tjuhl skriver: det kan jeg egentlig godt forstå du tænker meget over! jeg tænker selv meget over ikke at tale ned til Carla, fordi jeg kan huske at jeg ELSKEDE min farmor fordi hun talte med mig som "en voksen". Så når jeg taler med Carla er det uden pussenusseord, men med en masse "nu skal du bare se her" ting og forklaringer. ja ja, sgu da! alene eller ej, jeg er overbevist om, at du er en DEJLIG mor
det kan jeg egentlig godt forstå du tænker meget over! jeg tænker selv meget over ikke at tale ned til Carla, fordi jeg kan huske at jeg ELSKEDE min farmor fordi hun talte med mig som "en voksen". Så når jeg taler med Carla er det uden pussenusseord, men med en masse "nu skal du bare se her" ting og forklaringer. ja ja, sgu da! alene eller ej, jeg er overbevist om, at du er en DEJLIG mor
Det er bare godt
Har et dagplejebarn hvis mor bruger ord som "Fut-tog", "pip-fulg", "muh-ko" osv osv.... hvorfor ikke bare lærer dem de rigtige ord med det samme Det synes jeg er skørt!
TbCp skriver: Muuums de er dejlige!!! Liva sagde "Det Rose, det Thea" (= mit ene dagplejebarn og min venindes datter ) da alle børn mindre end hende selv pt. hedder Rose eller Thea
det er da også nogle dejlige navne
Åhhh altså vor er de bare såååå fine...og blevet så store må man nok sige...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128