lidt bøtteklip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2009

oo

Milka skriver:

jeg tænker faktisk meget på hvad det betyder for bøtternes sprogudvikling at de ikke hører samtaler mellem far og mor, så jeg gør mig rigtig umage for at tale til dem. selvom det for det meste bliver meget fjollet. jeg bruger meget ofte ordet dejlig: "nu skal luca ha en dejlig ble på" og " nu skal lilja have en dejlig flaske varm mælk". selv når tonen bliver en anden bruger jeg det – når luca har rejst sig op i sengen 50 gange siger jeg, mens jeg lægger barnet ned: NU SKAL LUCA SOVE MEGET DEJLIGT 

de ender nok med at blive totalt forvirrede 

det kan jeg egentlig godt forstå du tænker meget over! jeg tænker selv meget over ikke at tale ned til Carla, fordi jeg kan huske at jeg ELSKEDE min farmor fordi hun talte med mig som "en voksen". Så når jeg taler med Carla er det uden pussenusseord, men med en masse "nu skal du bare se her" ting og forklaringer. ja ja, sgu da! alene eller ej, jeg er overbevist om, at du er en DEJLIG mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

kunne rigtig godt tænke mig at se en lille video af malucca – kan du lave en? 

Jeps det kan jeg.... Når hun kommer hjem fra "ferie". Hun er oppe hos mormor og morfar

Men jeg er ikke sikker på, jeg kan finde ud af at lægge den ind på youtube

Men jeg har mange talebeskeder hvor hun snakker løs men dem kan man desværre ikke downloade

Anmeld

14. november 2009

Milka

malucca09 skriver:

Jeps det kan jeg.... Når hun kommer hjem fra "ferie". Hun er oppe hos mormor og morfar

Men jeg er ikke sikker på, jeg kan finde ud af at lægge den ind på youtube

Men jeg har mange talebeskeder hvor hun snakker løs men dem kan man desværre ikke downloade

jeg skal nok hjælpe dig med at uploade hvis det er 

Anmeld

14. november 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

jeg skal nok hjælpe dig med at uploade hvis det er 

Måske jeg kan få min mamse til at optage hende imorgen og sende den til mig via mms... Kan man så stadig uploade det?

Og ih ja du må gerne hjælpe mig med det: )

Anmeld

14. november 2009

Barbamama

nåååårh hvor er de dejlige altså. Jeg er helt vild med dine piger

Anmeld

14. november 2009

Milka

malucca09 skriver:

Måske jeg kan få min mamse til at optage hende imorgen og sende den til mig via mms... Kan man så stadig uploade det?

Og ih ja du må gerne hjælpe mig med det: )

ja hvis du kan få filen overført til din computer kan man sagtens

Anmeld

14. november 2009

Milka

michella80 skriver:

nåååårh hvor er de dejlige altså. Jeg er helt vild med dine piger

tak – og i lige måde – din datter er VILDT cute  har kigget på billeder men tror aldrig jeg har fået det sagt!

Anmeld

14. november 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

ja hvis du kan få filen overført til din computer kan man sagtens

Jeg kan da forsøge

Anmeld

14. november 2009

Barbamama

Milka skriver:

tak – og i lige måde – din datter er VILDT cute  har kigget på billeder men tror aldrig jeg har fået det sagt!

Tak skal du have

Anmeld

14. november 2009

msax

Milka skriver:

her lidt video af bøtterne  (på det første er de lidt betuttede, det er sikkert pga lyset på mobilen)

http://www.youtube.com/user/liljaluca#p/a/u/0/313fXF9A6Oo

http://www.youtube.com/user/liljaluca#p/a/u/1/bhlDv-cG_u0

Jeg er bare helt tosset med dine tøser - og også temmelig misundelig på dig fordi du har to.

Og tak for at du deler så mange dejlige billeder af dem med os - tror så absolut ikke jeg er den eneste der sætter pris på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.