lidt bøtteklip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.720 visninger
39 svar
0 synes godt om
14. november 2009

Milka

her lidt video af bøtterne  (på det første er de lidt betuttede, det er sikkert pga lyset på mobilen)

http://www.youtube.com/user/liljaluca#p/a/u/0/313fXF9A6Oo

http://www.youtube.com/user/liljaluca#p/a/u/1/bhlDv-cG_u0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

Vingummien

De er da bare super dejlig, bliver noget at se til når de begge render rundt

Anmeld

14. november 2009

Milka

tak  og ja, det skal nok blive meget værre! synes det er slemt nok nu med al luca's kravleri

Anmeld

14. november 2009

Vingummien

Hehe , ja så er der pludselig nogeet at se til. Men med 2 stk puha. Løbe efter den der kravler for at se hvad hun laver og samtidig holde øje med den anden for at være sikker på hun ikke laver ulykker hvor hun er hehe. Får stress bare af at skrive det

Anmeld

14. november 2009

Milka

suanne85 skriver:

Hehe , ja så er der pludselig nogeet at se til. Men med 2 stk puha. Løbe efter den der kravler for at se hvad hun laver og samtidig holde øje med den anden for at være sikker på hun ikke laver ulykker hvor hun er hehe. Får stress bare af at skrive det

netop derfor har jeg lige købt et babygitter som jeg vil sætte op i døren til deres værelse. for når lilja også begynder at kravle bliver det sguda kaos!

Anmeld

14. november 2009

Vingummien

Milka skriver:

netop derfor har jeg lige købt et babygitter som jeg vil sætte op i døren til deres værelse. for når lilja også begynder at kravle bliver det sguda kaos!

Sådan et har vi til stuen, Emil har allerede lært at lukke det så gad vide hvornår han regner ud hvordan man åbner det hehe

Anmeld

14. november 2009

oo

nååååårh! dine bøtter er så fine! jeg elsker at de er så forskellige - og får lov at være det

hoho, og ja, så kan jeg godt høre, at du lyder lidt ligesom mig når jeg skal tale med babyer...man kender godt babysproget, men man kan ikke helt give sig hen til gagagaggugugugu, så det blir noget med "jamen goddag lille ven, hvad laver du der?" 

en af mine gode veninder sagde til min anden venindes søn da han var et halvt år og sad i sin vippestol ved bordet med os "Goddag" - intet svar "Hvad laaaaaver du?" - intet svar "nåh, du vil måske ikke svare" ... det kunne jeg ret godt lide

Anmeld

14. november 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

her lidt video af bøtterne  (på det første er de lidt betuttede, det er sikkert pga lyset på mobilen)

http://www.youtube.com/user/liljaluca#p/a/u/0/313fXF9A6Oo

http://www.youtube.com/user/liljaluca#p/a/u/1/bhlDv-cG_u0

Hold nu kæ*t Camilla hvor er de LÆKRE, det er helt vildt

-Og hvor minder Malutten om Bille.

-Og godt der i sidste klip, hvor Luca sidder ude i gangen, "mor jeg gjorde da ingenting!"

Anmeld

14. november 2009

Milka

Tjuhl skriver:

nååååårh! dine bøtter er så fine! jeg elsker at de er så forskellige - og får lov at være det

hoho, og ja, så kan jeg godt høre, at du lyder lidt ligesom mig når jeg skal tale med babyer...man kender godt babysproget, men man kan ikke helt give sig hen til gagagaggugugugu, så det blir noget med "jamen goddag lille ven, hvad laver du der?" 

en af mine gode veninder sagde til min anden venindes søn da han var et halvt år og sad i sin vippestol ved bordet med os "Goddag" - intet svar "Hvad laaaaaver du?" - intet svar "nåh, du vil måske ikke svare" ... det kunne jeg ret godt lide

jeg tænker faktisk meget på hvad det betyder for bøtternes sprogudvikling at de ikke hører samtaler mellem far og mor, så jeg gør mig rigtig umage for at tale til dem. selvom det for det meste bliver meget fjollet. jeg bruger meget ofte ordet dejlig: "nu skal luca ha en dejlig ble på" og " nu skal lilja have en dejlig flaske varm mælk". selv når tonen bliver en anden bruger jeg det – når luca har rejst sig op i sengen 50 gange siger jeg, mens jeg lægger barnet ned: NU SKAL LUCA SOVE MEGET DEJLIGT 

de ender nok med at blive totalt forvirrede 

Anmeld

14. november 2009

Milka

malucca09 skriver:

Hold nu kæ*t Camilla hvor er de LÆKRE, det er helt vildt

-Og hvor minder Malutten om Bille.

-Og godt der i sidste klip, hvor Luca sidder ude i gangen, "mor jeg gjorde da ingenting!"

kunne rigtig godt tænke mig at se en lille video af malucca – kan du lave en? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.