lidt bøtteklip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2009

MORJESPERSEN

Hvor er de bare DEJLIGE........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

Milka

msax skriver:

Jeg er bare helt tosset med dine tøser - og også temmelig misundelig på dig fordi du har to.

Og tak for at du deler så mange dejlige billeder af dem med os - tror så absolut ikke jeg er den eneste der sætter pris på det

der er mange der siger til mig at jeg er heldig, fordi jeg har to. og tro mig, det tager stadig røven på mig, den dag i dag, at jeg rent faktisk har tvillinger. ikke fordi det er sjældent, men ... jeg ved ikke – det er bare så fedt at se hvor meget glæde de har af hinanden! altså, de er helt vilde med hinanden. det er så sødt! men også fordi vi hører sammen, os tre – jeg føler ofte at det er os mod resten af verden

Anmeld

14. november 2009

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Hvor er de bare DEJLIGE........

tak, og i lige måde! laver du ikke lidt video af dine tøser?

Anmeld

14. november 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

tak, og i lige måde! laver du ikke lidt video af dine tøser?

Det kan jeg godt, laver en i morgen, men ved ikke om jeg kan finde ud af at lægge den ind.. er ikke så god til computer..

Jeg syndes bare du er kanon SEJ, du klar to piger alene, jeg syndes det er hårdt nok selvom Mikael hjælper til....

DU ER BARE EN SEJ MOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

14. november 2009

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Det kan jeg godt, laver en i morgen, men ved ikke om jeg kan finde ud af at lægge den ind.. er ikke så god til computer..

Jeg syndes bare du er kanon SEJ, du klar to piger alene, jeg syndes det er hårdt nok selvom Mikael hjælper til....

DU ER BARE EN SEJ MOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jamen tak : ) kunne nu godt bruge en mikael i huset! ønsker især at jeg havde en mand der kunne tumle med pigerne, sådan lidt voldsom leg – det elsker de og det er jeg bare ikke så god til.

og så sådan noget som her i dag – jeg skulle på posthuset for at hente et babygitter jeg har købt – kom derned men kunne slet ikke komme ind med barnevognen for der var trapper og alle mulige andre forhindringer – løb ind og så at der var vildt mange mennesker og måtte gå igen fordi jeg ikke ville lade pigerne blive udenfor alene. så nu må jeg finde en der kan komme med mig eller passe pigerne på mandag mens jeg henter den. alt skal bare planlægges helt vildt, der er ikke ret meget der er overladt til tilfældighederne...

Anmeld

14. november 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

jamen tak : ) kunne nu godt bruge en mikael i huset! ønsker især at jeg havde en mand der kunne tumle med pigerne, sådan lidt voldsom leg – det elsker de og det er jeg bare ikke så god til.

og så sådan noget som her i dag – jeg skulle på posthuset for at hente et babygitter jeg har købt – kom derned men kunne slet ikke komme ind med barnevognen for der var trapper og alle mulige andre forhindringer – løb ind og så at der var vildt mange mennesker og måtte gå igen fordi jeg ikke ville lade pigerne blive udenfor alene. så nu må jeg finde en der kan komme med mig eller passe pigerne på mandag mens jeg henter den. alt skal bare planlægges helt vildt, der er ikke ret meget der er overladt til tilfældighederne...

Ja alt skal plandlægges.... jeg syndes det er svært at handle ind når de små er med, man kan næsten ikke komme ind i nogle butikker og så når der er nogen man kan komme ind i er det svært at komme rundt hvis der er mange mennesker.

Med hensyn til en Mikael, så kommer han nok når du mindst venter det.., men jeg kan godt forstå du mangler en i jeres lille familie.

Jeg vil hoppe i seng, pigerne kalder i morgen kl 7, så der vil de gerne have en frisk mor.

Nu håber jeg bare Lauar sover i nat, hun har jo mellemøre betændle og sideste nat var et H...... her hjemme, hun ville bare ingen ting og vågnede næsten som hun var faldet i søvn..

Sov godt

Anmeld

14. november 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

Selvom jeg kun har en, synes jeg også der skal meget planlægning til.... Bare det at skal handle, er ski en udfordring. -Og så banker jeg mig selv oven i hovedet, og tænker på dig. Du har 2 bøtter det skal passes ind med. Altså mad, påklædning søvn, skidning osv. før I kan komme ud af døren

Men tror mig, Fie´s Mikael er altså også guld værd. Har jo haft fornøjelsen af ham omkring 3 uger. Da vores 3 bøtter var roomies og Fie og jeg var roomies, passede han os op i hovede og hale.

Kogte sutter ud, sørgede for drikkelse legede fotograf osv os osv.

Det er derfor han er blevet til Soén..... (service organ)

-Og ja jeg kan jo kun give Fiesen ret. Camilla DU ER SGU SEJ!!!!

ps. jeg misunder jer, at bøtterne har en lege/soulmate, føler tit og ofte at Malucca keder sig.

nåh lige en flasske rødvin snik-snak herfra

Anmeld

14. november 2009

Ni-ko-li-ne

hi hi :0) hvor er de bare dejlige de to lækre M&M´s

Anmeld

14. november 2009

JustAnotherName

.....hvor er de bare DEJLIGE !!!

Anmeld

14. november 2009

Bondepigen

Nårh hvor ser de ud til at hygge sig helt vildt med mooar. De er et par dejlige tøser de to.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.