Milka skriver:
jamen tak : ) kunne nu godt bruge en mikael i huset! ønsker især at jeg havde en mand der kunne tumle med pigerne, sådan lidt voldsom leg – det elsker de og det er jeg bare ikke så god til.
og så sådan noget som her i dag – jeg skulle på posthuset for at hente et babygitter jeg har købt – kom derned men kunne slet ikke komme ind med barnevognen for der var trapper og alle mulige andre forhindringer – løb ind og så at der var vildt mange mennesker og måtte gå igen fordi jeg ikke ville lade pigerne blive udenfor alene. så nu må jeg finde en der kan komme med mig eller passe pigerne på mandag mens jeg henter den. alt skal bare planlægges helt vildt, der er ikke ret meget der er overladt til tilfældighederne...
Selvom jeg kun har en, synes jeg også der skal meget planlægning til.... Bare det at skal handle, er ski en udfordring. -Og så banker jeg mig selv oven i hovedet, og tænker på dig. Du har 2 bøtter det skal passes ind med. Altså mad, påklædning søvn, skidning osv. før I kan komme ud af døren
Men tror mig, Fie´s Mikael er altså også guld værd. Har jo haft fornøjelsen af ham omkring 3 uger. Da vores 3 bøtter var roomies og Fie og jeg var roomies, passede han os op i hovede og hale.
Kogte sutter ud, sørgede for drikkelse legede fotograf osv os osv.
Det er derfor han er blevet til Soén..... (service organ)
-Og ja jeg kan jo kun give Fiesen ret. Camilla DU ER SGU SEJ!!!!
ps. jeg misunder jer, at bøtterne har en lege/soulmate, føler tit og ofte at Malucca keder sig.
nåh lige en flasske rødvin snik-snak herfra
Anmeld