hjælp os så vil have flere børn gå ind og skriv jer på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

LISBETH:-)

Så har jeg også skrevet under, hvilket jeg gør med glæde!!!

Selvfølgelig skal os/jer i fertilitetsbehandling have ret til gratis at få alle de børn vi vil have - lige som alle dem der kan klarer det selv!

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Becks

Rosa skriver:

"Så stopper festen"??? HVILKEN FEST??? Det er direkte respektløst at kalde det de mennesker skal igennem for en fest med ironien strømmende ud mellem linjerne...

Formuler dig dog lige med en anelse situationsfornemmelse - du lyder som en der har haft det meget meget nemt i dit liv, faktisk temmelig forkælet...

Jamen så må du vel også mene at enlige mødre / psykisk syge / handicappede ikke skal have støtte og tilskud - for der er jo kræftpatienter derude som skal have hjælp... Hvis man sætter alting op mod kræftpatienter så er der ikke mange derude som har krav på hjælp fra det offentlige...

ENIG!!!!

Knus Beck - Som selv har svært ved og blive gravid...

Anmeld

23. november 2009

pussekat

Tutter skriver:

ENIG!!!!

Knus Beck - Som selv har svært ved og blive gravid...

tak alle i sød folk som vil skriv jer på for os som ikke kan lave en hjemmelave en

Anmeld

23. november 2009

millesofie

hej

jeg har skrevet under

men jeg synes det skulle være for alle , par, enlige, homoseksuelle osv...

jeg synes ikke at andre skal have lov at bestemme hvor mange børn jeg skal have

jeg er enlig og har været i fersilitets behandling fordi jeg ikke kunne få børn på en naturlig måde, hvis jeg vil have flere børn skal jeg selv betale for dem (med eller uden mand) jeg mener at det er borgerens egen valg hvor vidt de vil have flere børn

jeg kan godt se fornuften i ikke at kunne betale hvis folk vil have 14 børn men et max på 3 børn synes jeg er fornuftigt

Anmeld

24. november 2009

qp

Rosa skriver:

"Så stopper festen"??? HVILKEN FEST??? Det er direkte respektløst at kalde det de mennesker skal igennem for en fest med ironien strømmende ud mellem linjerne...

Formuler dig dog lige med en anelse situationsfornemmelse - du lyder som en der har haft det meget meget nemt i dit liv, faktisk temmelig forkælet...

Jamen så må du vel også mene at enlige mødre / psykisk syge / handicappede ikke skal have støtte og tilskud - for der er jo kræftpatienter derude som skal have hjælp... Hvis man sætter alting op mod kræftpatienter så er der ikke mange derude som har krav på hjælp fra det offentlige...

Æhm.... Synes du ikke selv du er en anelse respektløs/ nedladende i din "henvendelse" til vedkommende?

Anmeld

24. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
qp skriver:

Æhm.... Synes du ikke selv du er en anelse respektløs/ nedladende i din "henvendelse" til vedkommende?

Det kan du nok have ret i... Desværre blev jeg simpelthen så indigneret på "de andres" vegne at jeg ikke tænkte over om hun måske fik en smule for hårdt igen... Men jeg står nu alligevel ved hvad jeg skrev, selv om det kunne være formuleret mere neutralt -  jeg synes faktisk det var enormt upassende og snævertsynet skrevet uden nogen form for empatisk indlevelse...

Men tak for en heads up...

//Rosa

Anmeld

24. november 2009

qp

Rosa skriver:

Det kan du nok have ret i... Desværre blev jeg simpelthen så indigneret på "de andres" vegne at jeg ikke tænkte over om hun måske fik en smule for hårdt igen... Men jeg står nu alligevel ved hvad jeg skrev, selv om det kunne være formuleret mere neutralt -  jeg synes faktisk det var enormt upassende og snævertsynet skrevet uden nogen form for empatisk indlevelse...

Men tak for en heads up...

//Rosa

Tror måske du lægger for meget i sætningen" så stopper festen" - det kunne have stået på en anden måde hvor det muligvis ville virke mere tilforladeligt...

Men well... vi kan vel alle formulere os på forskellig vis som for andre kan virke upassende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.