Men uanset hvad, skulle der ikke være grænser for hvor mange børn man skulle kunne få hjælp til, det er en menneske ret at få børn og man er jo ikke selv skyld i at man ikke kan pga. feks. nedsat sædkvalitet eller PCOS 
Det er IKKE en menneskeret at få børn! Uanset hvad så er det altså ikke alle beskåret at kunne få børn og sådan er det.
Jeg bliver ikke populær på at sige sådan men jeg har en veninde der fik hjælp til at blive enlig mor via befrugtning. Hun er en elendig mor, og en skændsel for alle mødre. Hun burde ikke have fået et barn hun ikke tager sig af!
Det bliver aldrig en menneskeret i min bog. Og hvad med alle dem der skal adoptere det er jo heller ikke gratis. Skal vi give børn til alle fordi det er en ret?? Psykisk syge? narkomaner? hvor er det lige det er ok at de skal have hjælp til at få børn?
Jeg har gennem mange mange år lidt af anoreksi, de kan ikke få børn skal vi hjælpe undervægtige syge til at få børn? Når du siger MENNESKERET så husk at så har alle ret til det.. er det virkelig det du mener?
Beklager .. den giver jeg ikke nogen ret til..
Anmeld