hjælp os så vil have flere børn gå ind og skriv jer på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

Mor.sander

AstridM skriver:

Enig det er også derfor jeg siger menneskeret er et meget stort ord.

Jeg har personligt en anoreksi jeg har overlevet men diagnosen ryger vist aldrig (selvom jeg har holdt min vægt i 16 år)

Det gør mig ikke til dårlig forældre, det var mere den meget kategoriske udmelding om at alle kan og skal have ret til at få børn. Det er jeg ganske enkelt ikke enig i

Jamen så er vi vist enige

Jeg mener så også at man brude kunne steriliser i visse tilfælde, i stedet for give p-piller og div. andre præventions midler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

pussekat

22. november 2009

Becks

Jeg har skrevet under, og sat den på min facebook, så mine venner derinde kan se den..

Anmeld

23. november 2009

pussekat

Tutter skriver:

Jeg har skrevet under, og sat den på min facebook, så mine venner derinde kan se den..

tak for det

Anmeld

23. november 2009

frk andreasen

har skr under

Anmeld

23. november 2009

Tulle28

Mor.sander skriver:

Men uanset hvad, skulle der ikke være grænser for hvor mange børn man skulle kunne få hjælp til, det er en menneske ret at få børn og man er jo ikke selv skyld i at man ikke kan pga. feks. nedsat sædkvalitet eller PCOS

Både og synes jeg. Det første barn OK. Men så stopper festen altså også synes jeg. Man må prioritere hvad skatteborgernes penge bliver brugt til, og jeg er ikke sikker på jeg synes det er rimeligt at folk som er "udfordret" på det punkt skal have betalt nr. 2, 3, 4 betalt af det offentlige. Så er der mange andre ting jeg synes er vigtigere - kræftbehandling f.eks.

Anmeld

23. november 2009

oo

Tulle28 skriver:

Både og synes jeg. Det første barn OK. Men så stopper festen altså også synes jeg. Man må prioritere hvad skatteborgernes penge bliver brugt til, og jeg er ikke sikker på jeg synes det er rimeligt at folk som er "udfordret" på det punkt skal have betalt nr. 2, 3, 4 betalt af det offentlige. Så er der mange andre ting jeg synes er vigtigere - kræftbehandling f.eks.

... heldigt for dig du aldrig selv har stået i situationen, tsk tsk

Anmeld

23. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
AstridM skriver:

Igen er det en ret at få hjælp så skal man hjælpe alle.. og der iblandt syge der ikke har udsigt til at kunne blive raske

Jeg forstår simpelthen ikke hvor du får dine skræmmebilleder fra... Dit kritiske argument for ikke at skrive under er så at der kunne findes en kronisk dødssyg derude som måske ikke kunne undfange naturligt og hende vil du ihvertfald ikke hjælpe???

Det handler om hvorvidt du vil være med til at støtte folk som ikke kan undfange naturligt - og sjovt nok er der mange flere af dem der er mindst ligeså gode forældre som du selv end der er psykisk syge og dødssyge...

//Rosa

Anmeld

23. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tulle28 skriver:

"Så stopper festen"??? HVILKEN FEST??? Det er direkte respektløst at kalde det de mennesker skal igennem for en fest med ironien strømmende ud mellem linjerne...

Formuler dig dog lige med en anelse situationsfornemmelse - du lyder som en der har haft det meget meget nemt i dit liv, faktisk temmelig forkælet...

Jamen så må du vel også mene at enlige mødre / psykisk syge / handicappede ikke skal have støtte og tilskud - for der er jo kræftpatienter derude som skal have hjælp... Hvis man sætter alting op mod kræftpatienter så er der ikke mange derude som har krav på hjælp fra det offentlige...

Anmeld

23. november 2009

pussekat

Tulle28 skriver:

hejsa

tro du skulle prøve det selv før du kan sige det pis her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.