hjælp os så vil have flere børn gå ind og skriv jer på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.004 visninger
36 svar
0 synes godt om
10. november 2009

pussekat

Kilde: vivilhaveflereboern.skrivunder.dk
Der er noget galt i Danmark.... Hvordan kan det være at vores regering prioritere skilmisse-familier frem for kernefamilier? Hvorfor tillades det at folk der er i fertilitetsbehandling bliver diskrimineret ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

oo

JA! jeg har skrevet under!

Det er en yderst vigtigt sag, syntes jeg, så jeg håber også, at de der aldrig har været i behandling, forstår vores problem og skriver under!!

Anmeld

10. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg forstår ikke helt hvad det går ud på. Men det foregår vidst på facebook og der er jeg ikke, så jeg kan ikke støtte, hvis jeg forstod det.

Anmeld

10. november 2009

Mor.sander

Hvordan er det lige at der bliver prioritere skilsmisse familier frem for kernefamilier?

Det er da lige vilkår for alle uanset om man er i et ny parforhold(skilsmisse familie) eller en kernefamilie..

Anmeld

10. november 2009

oo

alle der ikke er på facebook skal gå ind via vivilhaveflereboern.skrivunder.dk

Det er en underskrift indsamling for at råbe politikerne op vedr. at par der ikke naturligt kan undfange skal betale for at få mere end et barn. Jeg syntes det er utrolig vigtigt, men ved at der er mange "naturlige undfangere" der mener at vi skal betale for de børn vi skal have hjælp til at få.

Nu hedder det så yndigt, at man får det første barn på statens regning, men vi betaler selv alt medicin og transport til og fra hospitalet, så det er langt langt fra gratis at være i fertilitetsbehandling!!

Anmeld

10. november 2009

oo

Mor.sander skriver:

Hvordan er det lige at der bliver prioritere skilsmisse familier frem for kernefamilier?

Det er da lige vilkår for alle uanset om man er i et ny parforhold(skilsmisse familie) eller en kernefamilie..

jeg tror det har noget at gøre med, at skilsmisseforældre kan få en masse økonomisk hjælp fra staten, mens os der er to om at prøve at få et barn, men som skal have fertilitetsbehandling, skal betale i dyre domme - også ved første barn!

Anmeld

10. november 2009

4xGreve

Har skrevet under både for at os der ikke er skilsmisse familier kan få beder vilkår og for at folk der har svært ved at få børn på gammeldags vis også kan få andre vilkår, håber det hjælper.!!!

Anmeld

10. november 2009

Mor.sander

jeg tror det har noget at gøre med, at skilsmisseforældre kan få en masse økonomisk hjælp fra staten, mens os der er to om at prøve at få et barn, men som skal have fertilitetsbehandling, skal betale i dyre domme - også ved første barn!

Øhh hvilken økonomisk hjælp ? Vi skal da betale alt selv - transport, medicin osv., selv om vi er en skilsmisse familie - Sammenbragt lyder nu bedre

Ingen forskel der!

Anmeld

10. november 2009

Mor.sander

Tjuhl skriver:

Men uanset hvad, skulle der ikke være grænser for hvor mange børn man skulle kunne få hjælp til, det er en menneske ret at få børn og man er jo ikke selv skyld i at man ikke kan pga. feks. nedsat sædkvalitet eller PCOS

Anmeld

10. november 2009

oo

Mor.sander skriver:

Øhh hvilken økonomisk hjælp ? Vi skal da betale alt selv - transport, medicin osv., selv om vi er en skilsmisse familie - Sammenbragt lyder nu bedre

Ingen forskel der!

jamen helt ærligt, du har ret, det er en spøjs formulering der er inde på den side! jeg forstår den nu heller ikke helt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.