For første gang er det os der står for julen i år, men det bliver sådan at vi laver flæsketegen, kartofler og rødkål, mens mine de gamle står for anden, brunkartoflerne og risalamen(staves).
En weekend i december kommer min mor hjem til os og så har vi store bagedag med ungerne, samt at vi laver konfekt.
Gaver, ja der er det 245 kr. til en farve blækpatron, hvor vi så selv printer billeder af ungerne ud som gives i gave til beste forældre og oldeforældre. Mine brøder få ikke gaver, da der ikke er gaver mellem os, min søster og hendes forlovede få en beskeden gave til omkring 150 kr. Ungerne få for 300-350 kr. hver.
Manden og jeg giver heller ikke gaver til hinanden, da vi mener at det er beder at spare og så købe noget vi ønsker os i fælleskab.
Mine svigerforældre få intet og de gaver der evt. bliver sendt til os og ungerne, vil blive sendt retur, da både min mand og jeg ikke kan accepter at lader som om at mine unger ikke eksistere(sender kun gaver til mine unger fordi vi har Isabella min mands datter).
Og til sidst tro jeg at "onkel Kim"(min mands beste kammerat, som er mere famile end noget af hans kød og blod nogen sinde har været) vil få en lækker ny trøje.
Vi bliver i alt 12 rundt om bordet juleaften.
Anmeld