Her splejser vi om julen.... Julen skal holdes her, og så er de forskellige madopgaver og lignende uddelegeret til dem som kommer med.
Jeg er jo lige blevet enlig, og ejer ikke en krone, så foreløbig lægger jeg kun hus til, og køber gaver til mine børn, eller i hvert fald den store, den lille bliver kun 1 år, og jeg må indrømme jeg overvejer at springe ham over. både fordi han ikke mangler noget udi legetøj, men også fordi han ikke forstår det, og jo får gaver af alle de andre.
Foreløbig er både and og flæskesteg indkøbt, min farmor leverer hjemmelavet rødkål, ris a la mente køber og laver min mor, og så er der jo kun små ting som glaskartofler og almindelige kartofler... Og så en masse slik til bagefter hehe....
Træet, tror jeg nok min far køber, det gjorde han sidste år, og vi får det billigt på en lokal gård.
Så plejer vi at rafle, men ved ikke om vi gør det i år, selskabet er sådan ret småt og lidt anderledes afdæmpet end det plejer at være.
Nåh men altså jeg skal så købe 3 raflegaver, har købt julegaven til den store, og så krydser jeg fingre for at jeg kan bidrage lidt med det der ellers skal købes, og at jeg kan give lidt gaver væk til min søsters unger og også gerne de voksne....
men nu må vi se. Jeg hverken kan eller vil bruge flere penge end der er på kontoen....
Anmeld