Anonym skriver:
Men hvorfor skulle dine børn involveres i én, du kun havde datet i 2 uger? Hvad er problemet med at holde dating og børn adskilt? Jeg forstår ikke det med at være transparent om dit datingliv? Til hvilket formål? Nu er det voksne børn, så du kan sagtens være hos din kæreste. De skal ikke passes mere, men kan formentlig godt smøre en skive rugbrød, sætte en vask over, gå i Netto osv. Så der er da rig mulighed for at du kan dele dit liv mellem dem og kæresten, så de ikke føler, de får deres hjem invaderet.
Jeg valgte at involvere dem tidligt netop pga svigtet fra deres far og så de vidste at uanset hvad, så ville jeg aldrig gøre det samme.
Havde de været yngre, havde jeg da helt sikkert gjort det på en anden måde, men de er voksne.
Jeg kan godt se pointen i, at han/de har oplevet i traume, men synes stadig ikke at det undskylder eller retfærdiggør en så dårlig opførsel som han verbalt udsætter mig for. Jeg vil ikke have voksen skældud eller blive ked af det i mit eget hjem.
Jeg taler til dem som voksne mennesker og forventer egenlig det samme retur. Han bliver meget grov og nærmest ond i hans fremtoning og det ender ud i en form for magtkamp fra hans side, mens jeg ofte bliver vred og irreteret på ham. Der er absolut intet der stopper ham i at tage kontakten til hans far, hvis han ville, men det vil han ikke.
I stedet vælger han at forlange og kræve alverdens af mig (og min kæreste) på en fuldstændig vanvittig måde.
Jeg vil ikke undskylde for at de er inddraget i mit liv. Jeg har netop valgt at være meget hjemme hos dem, med min kæreste, så de ikke føler jeg tilsidesætter dem og så de kan bibeholde den hverdag de kender.
Og det er bestemt ikke hver dag, min kæreste er her. Men måske 6-10 dage på en mdr og jeg er ved ham 4-6 dage på en mdr. Resten af tiden er vi hver vores sted. Så synes faktisk jeg forsøger at tilgodese alle, men jeg vil altså også have lov til at have et liv.