Er så gal på min søn!!
Har to voksne hjemmeboende på hhv 22 og 18 år og jeg er vred på dem begge, men især min søn på 18, hvor hende på 22 er mere forestående.
Jeg er skilt fra deres far, der egentlig valgte den fra efter skilsmissen for to år siden. Vi var gift i godt 25 år.
Nu har jeg fået en kæreste. Vi er selvfølgelig hos ham, men også hos mig. Og når vi er her hos mig, er sønnen konstant sur, deltager ikke ved måltiderne og når min kæreste tager hjem, får jeg det største møgfald.
Han er sur over alt! Så snakker vi for meget, for højt, og så lugter her af røg (min kæreste ryger, men kun udendørs), så er det det ene og det andet. Og i dag ingen undtagelse - knap indenfor døren, taler han grimt til mig, svarer igen, skælder og smælder.
Til sidst siger jeg, at det ikke hjælper en dyt, at være så gal, for det ændre ikke på, at min kæreste altid vil være velkommen her! Men hvis han ønsker det, vil jeg gerne hjælpe ham, med at få kontakt til hans far og så kan vi sammen hører om han må bo hos ham mens han uddanner sig! Jeg siger det sødt og forsigtigt. Forsøger at rumme ham i det .
Han svarer så - at det bliver det ikke bedre af, og vandre ind på værelset og er ikke set siden.
Jeg orker det ikke mere! Deres far har en kæreste, men er ikke kommet videre siden skilsmissen og bor på et værelse ved noget familie. Men jeg gider simpelthen ikke at mine voksne børn, skal styre mit liv mere!
Jeg har altid været der for dem og støttet dem i alt og de valgte selv at flytte med mig.
Altså jeg må ikke kysse min kæreste mens de er i stuen, og det efterkommer vi. Men mon kæreste er meget fysisk, og lægger gerne en hånd på mit ben i sofaen, kysser mig i nakken eller tager min hånd når vi sidder og han kalder mig skat hele tiden. Men næææ nej.....det skal jeg bare få ham til at holde op med iflg min søn.
Jeg vil ikke smide ham ud! Men jeg vil respekteres i det hjem, som jeg betaler for!! I mit hjem. Jeg skal bo her efter de flytter ud. De er på su og betaler selvfølgelig begrænset. Men hvorfor fanden kan han ikke rumme det!? Vi forsøger virkelig at rumme ham , men det bliver sværere og sværere må jeg indrømme.