Sammen med en lav mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.441 visninger
41 svar
26 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. maj 2023

Anonym trådstarter

Af nysgerrighed er jeres mænd højere end jer eller lavere? 

Er højde noget i lægger mærke til når i ser et par? 

Jeg er selv højere end min mand, sådan 1 hoved eller 2. Men det har absolut ikke forhindret os i at ikke være sammen. Vi er så glade for hinanden, og tænker slet ikke over det med højdeforskellen. 

Min omgangskreds var lidt overrasket i starten, da de troede, at jeg ville komme sammen med en mand der enten var på højde med mig eller højere end mig - men nu har de vænnet sig til det. 

Ellers har andre aldrig kommenteret på det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2023

Linlin2022

Jeg er 1,58 - min mand er 1,80

Anmeld Citér

8. maj 2023

B&J

Jeg er 158  manden er 189 jeg ser ikke forskellen mere. Men det gør. Andre men så længe han er min er højden lige meget

Mine svigerforældre er der 20 cm forskel der er det min svigermor der er højest men igen det er jo bare en højde 

Anmeld Citér

8. maj 2023

Panther

Profilbillede for Panther

Ja, det betyder meget for mig, og jeg ville også lægge mærke til det hos andre par, men ikke mere end det.

Anmeld Citér

8. maj 2023

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Jeg er selv højere end min mand, sådan 1 hoved eller 2. Men det har absolut ikke forhindret os i at ikke være sammen. Vi er så glade for hinanden, og tænker slet ikke over det med højdeforskellen. 

Min omgangskreds var lidt overrasket i starten, da de troede, at jeg ville komme sammen med en mand der enten var på højde med mig eller højere end mig - men nu har de vænnet sig til det. 

Altså jeg kunne ikke hvis han var et hoved lavere end mig. Men 5 centimeter lavere ville ikke gøre noget. 
vi er lige høje.

men bemærker det ikke rigtigt hvis det er andre par. 

Anmeld Citér

8. maj 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Anonym skriver:

Jeg har en historie fra det virkelige liv:

en tidligere kvindelig kollega på over 180 cm er i byen og sidder på et værthus, hvor hun møder verdens sødeste mand. De snakker og snakker og synes bare de har mødt det mest perfekte menneske. Efter nogle timer rejser de sig op og ser, at hun er mindst 10 cm højere end ham. Men nu var alt jo lige så godt.... 

I dag er de gift og har 2 børn. Jeg ser det ikke 

Anmeld Citér

8. maj 2023

Anonym trådstarter

Seldomseen skriver:

Jeg har en historie fra det virkelige liv:

en tidligere kvindelig kollega på over 180 cm er i byen og sidder på et værthus, hvor hun møder verdens sødeste mand. De snakker og snakker og synes bare de har mødt det mest perfekte menneske. Efter nogle timer rejser de sig op og ser, at hun er mindst 10 cm højere end ham. Men nu var alt jo lige så godt.... 

I dag er de gift og har 2 børn. Jeg ser det ikke 

Ej sikker en smuk historie ��

Jeg så heller ikke min mand før han inviterede mig ud (pga. distance), og tog derfor høje sko på �� Jeg vidste allerede et par måneder efter vi mødte hinanden, at han var min soulmate. Jeg var så skudt i ham, at jeg slet ikke skænkede hans højde. I dag er vi gift og har et barn sammen

Anmeld Citér

8. maj 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min kæreste er 15 cm højere end jeg.

men jeg har også datet mænd der var 10-15cm lavere end jeg. Og det var ikke højden der var årsag til at det ikke gik  

jeg så et par den anden dag, hvor hun nok var 5cm højere end ham, og oven i det, havde hun 10cm hæle på. - jeg så hende først, fordi hun var flot - derefter tænkte jeg over højdeforskellen. Men det så hverken dumt eller akavet ud. De gik meget sødt hånd i hånd og så forelskede ud  

Anmeld Citér

8. maj 2023

Kontrast

Jeg er 158 cm, så møder kun højere fyre og det kan jeg godt lide 

Anmeld Citér

8. maj 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Højde betyder noget for mig må jeg indrømme. Jeg vil have en mand der er højere. Ikke at han behøver at være meget højere. Men over 1.70 er st foretrække. Men nu er jeg også selv kun 1.64. Så en mand lavere end mig er helt utænkeligt i min verden.  
men har da veninder der er højere end deres kærester. Hvor de så også selv er høje. Det ser jeg intet forkert i eller hvad man skal sige. 
hvis jeg selv var høj ville det nok heller ikk betyde så meget for mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.