Hvornår kan børn være alene om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2023

Krøltop

Anonym skriver:

Helt op til dig selvfølgelig

Fokuserer ikke så meget på, hvad der kan gå galt

Jeg er også selv en “glasset er halvt fuld” type/ tingene går nok. Sandsynligheden for indbrud osv er lille ..: men jeg tænker på sygdom/ hvis det andet barm kommer til skade på en trappe osv. Jeg ville ikke have tillid til at reaktionen ville være moden og hurtig nok. Som 3 årig fik jeg en 25 øre galt i halsen. Jeg overlevede fordi min mor vendte mig up side down og dunkede mig i ryggen. En 12 årig ville ikke vide hvad man skulle høre eller have styrken til det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2023

Anonym

Krøltop skriver:

Jeg er også selv en “glasset er halvt fuld” type/ tingene går nok. Sandsynligheden for indbrud osv er lille ..: men jeg tænker på sygdom/ hvis det andet barm kommer til skade på en trappe osv. Jeg ville ikke have tillid til at reaktionen ville være moden og hurtig nok. Som 3 årig fik jeg en 25 øre galt i halsen. Jeg overlevede fordi min mor vendte mig up side down og dunkede mig i ryggen. En 12 årig ville ikke vide hvad man skulle høre eller have styrken til det. 

Det er der altså nogle 12 årige der godt ville kunne. Men nu er sagen jo at ts spøger til hvornår man kan være alene hjemme, ikke hvornår man kan passe et lille barn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.