Kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Darling skriver:

Jeg ved det ikke før vi skal til tidlig scanning her om 1,5 uge. Vi har ikke brugt æltest

Okay spændende.
få du en scanning fordi din cyklus helt uregelmæssig eller?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2023

Darling

Love Angel skriver:

Okay spændende.
få du en scanning fordi din cyklus helt uregelmæssig eller?

Nej jeg betaler selv men jeg fødte for 5,5 måned siden og vi har ikke brugt æltest da vi regnede med vi skulle bruge flere år på en graviditet, som vi gjorde med vores søn jeg har dog ikke de store forhåbninger da vi også har mistet før, så håber der er liv 

Anmeld Citér

17. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Darling skriver:

Nej jeg betaler selv men jeg fødte for 5,5 måned siden og vi har ikke brugt æltest da vi regnede med vi skulle bruge flere år på en graviditet, som vi gjorde med vores søn jeg har dog ikke de store forhåbninger da vi også har mistet før, så håber der er liv 

Nårh okay. Ih hvor jeg håber for dig og  for at der er liv. Giv gerne et Update når i har været til scanning.

Anmeld Citér

17. februar 2023

Darling

Love Angel skriver:

Nårh okay. Ih hvor jeg håber for dig og  for at der er liv. Giv gerne et Update når i har været til scanning.

Det skal jeg nok, jeg krydser også fingre for dig

Anmeld Citér

17. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Darling skriver:

Det skal jeg nok, jeg krydser også fingre for dig

Tak det sødt af dig. men jeg krydser mest for dig. Jeg krydser alt hvad der krydses kan.

Anmeld Citér

20. februar 2023

Love Angel

Mor til 4

Tusind tak for alle jeres smukke og dygtig øjne som hjælp mig med mine test. Tusind tak for hjælpen de damer. Nu jeg slet ikke i tvivl. Jeg tog den her tidlig strimmel igår 3+6 og den her clearblue idag 4+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. februar 2023

AnoMor

Tusind tak for alle jeres smukke og dygtig øjne som hjælp mig med mine test. Tusind tak for hjælpen de damer. Nu jeg slet ikke i tvivl. Jeg tog den her tidlig strimmel igår 3+6 og den her clearblue idag 4+0

Kæmpe stort tillykke.

jeg er lige nysgerrig. Kender ikk så meget til digital. Men 2+3. Betyder det ikke at du er 4+3 og ikke 4+0?

Anmeld Citér

20. februar 2023

Darling

Stort tillykke, så følges vi jo næsten ad tog også en digital i dag

Anmeld Citér

20. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
AnoMor skriver:

Kæmpe stort tillykke.

jeg er lige nysgerrig. Kender ikk så meget til digital. Men 2+3. Betyder det ikke at du er 4+3 og ikke 4+0?

Tusind tak.På digitale står der gravid 2-3 det vil sige at den måler HCG hvor høj den er og ud fra det fortæller den om du er gravid 1-2 uger  eller 2-3 uger eller 3+ fra befrugtning fandt sted.min skriver 2-3 uger. Det vil sige 2-3 uger siden at befrugtnings fandt sted. Giver det mening?

Anmeld Citér

20. februar 2023

Love Angel

Mor til 4

Stort tillykke, så følges vi jo næsten ad tog også en digital i dag

Tusind tak. Og stort tillykke til dig også

Fedt, hvor er det hyggeligt. Tog du en med ugeindikator?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.