Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Love Angel skriver: Tusind tak. Og stort tillykke til dig også Fedt, hvor er det hyggeligt. Tog du en med ugeindikator?
Tusind tak. Og stort tillykke til dig også
Fedt, hvor er det hyggeligt. Tog du en med ugeindikator?
Ja jeg gjorde så
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Darling skriver: Ja jeg gjorde så
Hehe fedt. Hvad betyder raskaana?
Love Angel skriver: Hehe fedt. Hvad betyder raskaana?
Jeg aner det ikke, bestilte den på nettet og endda på en dansk hjemmeside
Raskaana betyder gravid på finsk
Darling skriver: Jeg aner det ikke, bestilte den på nettet og endda på en dansk hjemmeside
Hehe okay. Mærkeligt har aldrig set det før
men pyt med det. Det vigtigste er at man er gravid.
BG17 skriver: Raskaana betyder gravid på finsk
Hehe okay tak for dit svar. Så ved vi det.
Love Angel skriver: Hehe okay tak for dit svar. Så ved vi det.
Velbekomme
Love Angel skriver: Tusind tak.På digitale står der gravid 2-3 det vil sige at den måler HCG hvor høj den er og ud fra det fortæller den om du er gravid 1-2 uger eller 2-3 uger eller 3+ fra befrugtning fandt sted.min skriver 2-3 uger. Det vil sige 2-3 uger siden at befrugtnings fandt sted. Giver det mening?
Tusind tak.På digitale står der gravid 2-3 det vil sige at den måler HCG hvor høj den er og ud fra det fortæller den om du er gravid 1-2 uger eller 2-3 uger eller 3+ fra befrugtning fandt sted.min skriver 2-3 uger. Det vil sige 2-3 uger siden at befrugtnings fandt sted. Giver det mening?
Ah ja det giver rigtig god mening. Jeg har bare altid troet den viste 2+0 hvis man er 4+0.
AnoMor skriver: Ah ja det giver rigtig god mening. Jeg har bare altid troet den viste 2+0 hvis man er 4+0.
Kan jeg godt forstår hvad du mener men den er ikke lavet til kun at sige bestemt uge, som du beskriver at 2 uger fra befrugtning. den er desværre lavet sådan, at hvis du tester 5-6 dage efter befrugtning og den så siger gravid, så vil den typisk skrive 1-2 uger, men venter du med at tag den til du er 4+0 som jeg gjort idag, så selvom der kun gået 2 uger siden befrugtning så vil den sige 2-3 uger som den gør med mig. Venter du til uge 5 så altså hvor du er 5+0 så vil den nok fortælle dig at du er gravid 3+ det er desværre sådan de er lavet. Håber det giver mening det jeg skriver. Og forhåbelig føler du ikke at det er for rodet det jeg skriver
Love Angel skriver: Kan jeg godt forstår hvad du mener men den er ikke lavet til kun at sige bestemt uge, som du beskriver at 2 uger fra befrugtning. den er desværre lavet sådan, at hvis du tester 5-6 dage efter befrugtning og den så siger gravid, så vil den typisk skrive 1-2 uger, men venter du med at tag den til du er 4+0 som jeg gjort idag, så selvom der kun gået 2 uger siden befrugtning så vil den sige 2-3 uger som den gør med mig. Venter du til uge 5 så altså hvor du er 5+0 så vil den nok fortælle dig at du er gravid 3+ det er desværre sådan de er lavet. Håber det giver mening det jeg skriver. Og forhåbelig føler du ikke at det er for rodet det jeg skriver
Nej nej det giver super meget mening
Tak for forklaringen. Så blev jeg det klogere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128