Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej igen de damer. Jeg synes selv jeg er god til at tyde teste og kan hurtig se på andre der ligger test om de er positive og har farve eller ej. Men når det kommer til en selv så bliver man i tvivl og kan ikke tro og søger bekræftelse om i at det jeg ser er rigtigt. Men synes ikke selv at der er farve i den streg. Hvad siger i til den her test? Jeg er 3+3 idag. Jeg ved at det er uhørlig tidligt at teste.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan sagtens se den!
Tak så er jeg ikke helt skør synes du at der er farve i?
Love Angel skriver: Tak så er jeg ikke helt skør synes du at der er farve i?
Ja, det synes jeg afgjort. For mig ser den så fint positiv ud.
Hvor dejligt at høre tak.
Love Angel skriver: Hej igen de damer. Jeg synes selv jeg er god til at tyde teste og kan hurtig se på andre der ligger test om de er positive og har farve eller ej. Men når det kommer til en selv så bliver man i tvivl og kan ikke tro og søger bekræftelse om i at det jeg ser er rigtigt. Men synes ikke selv at der er farve i den streg. Hvad siger i til den her test? Jeg er 3+3 idag. Jeg ved at det er uhørlig tidligt at teste.
Når jeg virkelig zoomer helt ind så ser det ud til at der er farve i
Jeg ser også at der er farve i
Har du prøvet en digitaltest?
AnoMor skriver: Når jeg virkelig zoomer helt ind så ser det ud til at der er farve i
Okay så håber jeg at den er god nok.
men klart må teste over flere dage og se om den bliver tydeligere og tydeligere.
Babyi2021 skriver: Jeg ser også at der er farve i Har du prøvet en digitaltest?
Årh tak. Jeg håber håber virkelig at den viser sig at være god nok. Og nej jeg tar nok en imorgen eller overmorgen.
Love Angel skriver: Okay så håber jeg at den er god nok. men klart må teste over flere dage og se om den bliver tydeligere og tydeligere.
Krydser alt hvad der krydses kan for at den bliver tydeligere og bliver siddende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128