Kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2023

Darling

Jeg kan godt se den, jeg har dog tit og ofte oplevet skygger på babyplan som har været ligeså tydelige som din. Jeg er begyndt at bruge valmed, forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
AnoMor skriver:

Krydser alt hvad der krydses kan for at den bliver tydeligere og bliver siddende

Årh det var sødt af dig. Tusind tak.

Anmeld Citér

16. februar 2023

Love Angel

Mor til 4

Jeg kan godt se den, jeg har dog tit og ofte oplevet skygger på babyplan som har været ligeså tydelige som din. Jeg er begyndt at bruge valmed, forsigtigt tillykke

Årh hvor træls øv. Det jeg ked af at høre. Men må indrømme at jeg har aldrig oplevet skyggestreger. Bare jeg kan skimte en streg så har jeg altid været gravid. Og de måneder hvor den er helt blank så var det de måneder hvor jeg ikke har været gravid. 
og tak. Må teste over flere dage og se om den bliver tydeligere. Håber håber sådan at den bliver tydeligere.

Anmeld Citér

16. februar 2023

Cherry_

Altså jeg kan se stregen uden at zoome ind osv. tør godt og sige tillykke

Prøv evt. Valmed 

Anmeld Citér

16. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Cherry_ skriver:

Altså jeg kan se stregen uden at zoome ind osv. tør godt og sige tillykke

Prøv evt. Valmed 

Tak okay Dejligt at høre.Og ja tar nok et par valmed teste også i de kommende dage.

Anmeld Citér

17. februar 2023

Love Angel

Mor til 4

Har taget 2 her til morgen. Staven testen er en normal valmed. Og den strimmel test er en tidlig test. Jeg er 3+4 idag. Jeg ved sku ikke hvad jeg skal sige til dem.hmmm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. februar 2023

AnoMor

Love Angel skriver:

Har taget 2 her til morgen. Staven testen er en normal valmed. Og den strimmel test er en tidlig test. Jeg er 3+4 idag. Jeg ved sku ikke hvad jeg skal sige til dem.hmmm

Strimmel testen er ihverfald positiv med farve. Den anden er negativ, men valmed er heller ikke god til at bruge når man tester før tid  

Vent til mens udebliver og test igen

Anmeld Citér

17. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
AnoMor skriver:

Strimmel testen er ihverfald positiv med farve. Den anden er negativ, men valmed er heller ikke god til at bruge når man tester før tid  

Vent til mens udebliver og test igen

Sidste graviditet testet jeg positiv med en valmed normal test 3+4. Men det var de andre stave ikke dem her. Jeg ved ikke om de overhovedet laver dem mere hmm. Og godt at høre at strimmel tidlig test er positiv. Jeg har flere af de tidlig så dem bruger jeg og holder øje med det hver dag så jeg kan se om der sker udvikling.  Tusind tak for svar.

Anmeld Citér

17. februar 2023

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021
Love Angel skriver:

Årh tak. Jeg håber håber virkelig at den viser sig at være god nok. Og nej jeg tar nok en imorgen eller overmorgen.

Spændende at følge. Mærker du tik nogle symptomer?

Anmeld Citér

17. februar 2023

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg ser 2 postive test.

Jeg kender nu kun til folk,der kan teste tidligt positiv på valmed incl mig selv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.