Hvornår får i dato for sommerferie ønske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2023

Anonym

Arbejder i et ministerium. De ønsker vi gerne planlægger ferie 3 uger i juli. Men behøver først melde det ind i maj/juni

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2023

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

Senest 1/2

Dejligt at vide det i så god tid!!

Anmeld Citér

16. februar 2023

Anonym trådstarter

Panther skriver:

Jeg tager de uger, jeg ønsker hele året, men jeg melder ind i rimelig tid. Jeg er konsulent i privat virksomhed.

Fedt at det kan passe ind og kan lade sig gør!

Anmeld Citér

16. februar 2023

Anonym trådstarter

Tip! skriver:

1/2- når jeg ikke er på barsel. 
Jeg er pædagog og er ansat i regionen. 

Dejligt i kan få det at vide, I så god tid! 

Er også pædagog, men vi har ALDRIG fået det at vide i så god tid

Anmeld Citér

16. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nærmest et par uger før og er ikke tilfreds, ligesom ferieplan får vi også at vide ugen før 

Jeg er pædagog i daginstitution. Vinterferien kom de sidste rettelser fx i torsdags, meget svært at planlægge når man selv har børn

Simpelthen helle ikke ok! 

Syntes i skal få BUPL ud, og fortælle jeres leder og vagtplanlægger omkring ferierejser, varsling osv. 

Hvis ikke vagtplanerne bliver meldt ud rettidig kan de faktisk få bøder! Vi havde SL ude sidste år, for at sætte reglerne helt klart op for chefen, fordi vi ikke i en lang periode fik vores vagtplaner i rette tid, og blev pålagt overarbejde KONSTANT! Vi har siden fået ny afdelingsleder, vagtplanlægger, plus 1 1/2 hjælpe vagtplanlægger. Og først de sidste par mdrer er der ved at komme styr på tingene. Så vi håber vi får ferieplaner i god tid i år, for første gang i 2 år.

Anmeld Citér

16. februar 2023

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg arbejder på kontor i det offentlige og jeg kan tage på ferie som jeg har lyst

Det lyder virklig rart!!

Anmeld Citér

16. februar 2023

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Sommerferie 1. April - det er fint synes jeg. 
arbejder som pædagog i det offentlige. Får altid det ferie jeg øsnker - næsten. Én gang på 12 år er det ikke lykkedes 

Er også pædagog, men vi har ikke rigtig kunne være sikker på, at kunne få det ferie, vi ønskede de især sidste 2 år, og inden da plejede vi at være rimelig fleksible omkring vores ferie, så længe den bare ramte nogen af de uger vi ønskede.

Men har altid været nød til at melde ungerne til pasning hele sommerferien, da vi ikke har kunnet få godkendt ferie, inden pasningsfristen var overskredet. Virklig træls, men har altid mødt forståelse for det, i ungernes børnehaver.

Anmeld Citér

16. februar 2023

Anonym trådstarter

Cerenia skriver:

Når vi vil �� arbejder som pædagog men i vores team styrer vi selv vores tider så længe der er dækning. Der er en deadline der hedder sommerferie ønsker senest 1/2 også bliver de godkendt nogle dage senere. 
Leder ser blot på at der er dækning og godkender det, vi bestemmer selv. 

Dejligt at i selv kan blive enige! Har i aldrig oplevet at det var et problem?

Anmeld Citér

16. februar 2023

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Arbejder som byggeleder og koordinerer selv ferie med min nærmeste kollega/er. Det er aldrig et problem at holde ferie når vi ønsker. 
så jeg er fint tilfreds  

Mega dejligt, at det kan lade sig gøre!

Anmeld Citér

16. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er tandlæge og vi er tre tandlæger på mit arbejde. Der skal være nogen på arbejde hele sommeren. Min chef vælger normalt de første tre eller sidste tre uger, og hvis man vil have de andre uger, kan man få dem, så det kan vi aftale allerede efteråret før. Min chef arbejder normalt i alle andre skoleferier, så der kan jeg bare tage ferie hvis jeg vil

Fedt, at I kan få det til at fungere!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.