Hvornår fik i menstruation efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2023

Kir

Mener det var en uge efter jeg stoppede med at amme, måske to. Så er sikker på det hang sammen for mit vedkommende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2023

RB90

Jeg fik den 9 måneder efter fødslen, selv om jeg ammede er par gange i døgnet stadig

Anmeld Citér

12. februar 2023

Anonym

Alle 3 gange 6 uger efter fødsel. De er alle fuldammet til min. 9 måneders alderen. 

Mega træls, men sådan var det. 

Anmeld Citér

12. februar 2023

Anonym

Ikke svar på dit spørgsmål men jeg er selv lidt nervøs over at komme til at vente længe på min mens da vi også gerne vil have barn nr 2 inden alt for længe. Mit barn er 6 mdr nu. Jeg har læst at det er den samlede tid man ammer i døgnet som kan have betydning for hvornår man får mens og at selv et enkelt døgn med begrænset amning kan kickstarte cyklus hos nogen. Selv håber jeg at der kommer gang i noget indenfor de næste par måneder når hun får mere af familiens mad og forhåbentlig begynder at amme lidt mindre 

Anmeld Citér

13. februar 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

En måned efter fødslen. Selvom jeg fuldammede i 6 måneder og delvist i et år.

Anmeld Citér

13. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Alle 3 gange 6 uger efter fødsel. De er alle fuldammet til min. 9 måneders alderen. 

Mega træls, men sådan var det. 

Hvorfor træls?

Anmeld Citér

13. februar 2023

fehår

Anonym skriver:

Hvorfor træls?

Jeg oprettede en tråd om at få menstruation igen hurtigt efter fødsel i sommers, og der var også spørgsmål som dit. Ikke alle er begejstrede for at få menstruation tilbage hurtigt. Og hvorfor skal man egentligt også være det, hvis man ikke prøver at blive gravid igen?

Anmeld Citér

13. februar 2023

Anonym

fehår skriver:

Jeg oprettede en tråd om at få menstruation igen hurtigt efter fødsel i sommers, og der var også spørgsmål som dit. Ikke alle er begejstrede for at få menstruation tilbage hurtigt. Og hvorfor skal man egentligt også være det, hvis man ikke prøver at blive gravid igen?

Ok, det var jeg ikke klar over, du havde. Jeg var selv meget glad for det selvom jeg ikke prøvede at blive gravid igen

Anmeld Citér

13. februar 2023

Igen

Profilbillede for Igen

Efter nummer 2 kom den slet ikke, men jeg blev gravid med nummer 3, 12 uger efter fødslen af nummer 2 alligevel trods amning osv

Anmeld Citér

13. februar 2023

fehår

Anonym skriver:

Ok, det var jeg ikke klar over, du havde. Jeg var selv meget glad for det selvom jeg ikke prøvede at blive gravid igen

Hvis du Googler amning og menstruation, vil du hurtigt finde ud af, at mange døjer med udsving i produktion op til menstruation. Det alene gør tidlig menstruation mindre attraktivt for mange.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.