Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mand og jeg har snakket om at gerne ville begynde at prøve at starte med at lave nr 2 inden længe.
Men jeg har endnu ikke fået min menstruation og det er over et år siden jeg fødte. Hvornår fik i andre jeres menstruation igen efter fødslen ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg fik den 4 uger efter at jeg stoppede med at amme. Det var lidt over et år efter fødslen.
7 uger efter jeg fødte fik jeg min mens, den var dog mærkelig i starten. jeg ammede kun 3 uger
Anonym skriver: Min mand og jeg har snakket om at gerne ville begynde at prøve at starte med at lave nr 2 inden længe. Men jeg har endnu ikke fået min menstruation og det er over et år siden jeg fødte. Hvornår fik i andre jeres menstruation igen efter fødslen ?
Kun ikk præcis hvor lang tid. Men ihverfald 1 år gik der. Mindes også der gik længere.
Jeg fik menstruation 2 måneder efter fødsel på trods af fuldamning.
7 måneder efter fødsel, og jeg ammer stadig mit barn er 12 måneder
1. barn: ammede kun to uger, menstruation efter fem uger.
2. barn: fuldammede, fik menstruation efter syv måneder.
3. barn: fuldammede, fik menstruation efter 10 uger.
5 måneder efter fødsel, jeg ammede stadig aften/nat, men var lige stoppet med at amme om dagen.
Knap 2 år med barn nr. 1. Ammede i 9 måneder. Der gik 1,5 år med barn nr. 2, og ammede i 6 måneder ☺️
Jeg fik menstruation set sekund jeg stoppede med at amme helt. Den ældste var 14 måneder og den yngste 17 da jeg fik mens igen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128