Hvornår fik i menstruation efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.688 visninger
32 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. februar 2023

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har snakket om at gerne ville begynde at prøve at starte med at lave nr 2 inden længe. 

Men jeg har endnu ikke fået min menstruation og det er over et år siden jeg fødte. Hvornår fik i andre jeres menstruation igen efter fødslen ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2023

Pb18

Jeg fik den 4 uger efter at jeg stoppede med at amme. Det var lidt over et år efter fødslen. 

Anmeld Citér

11. februar 2023

Anonym

7 uger efter jeg fødte fik jeg min mens, den var dog mærkelig i starten. jeg ammede kun 3 uger

Anmeld Citér

11. februar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Min mand og jeg har snakket om at gerne ville begynde at prøve at starte med at lave nr 2 inden længe. 

Men jeg har endnu ikke fået min menstruation og det er over et år siden jeg fødte. Hvornår fik i andre jeres menstruation igen efter fødslen ? 

Kun ikk præcis hvor lang tid. Men ihverfald 1 år gik der. Mindes også der gik længere. 

Anmeld Citér

11. februar 2023

Mariadle

Jeg fik menstruation 2 måneder efter fødsel på trods af fuldamning. 

Anmeld Citér

11. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

7 måneder efter fødsel, og jeg ammer stadig mit barn er 12 måneder

Anmeld Citér

11. februar 2023

fehår

1. barn: ammede kun to uger, menstruation efter fem uger.

2. barn: fuldammede, fik menstruation efter syv måneder.

3. barn: fuldammede, fik menstruation efter 10 uger.

Anmeld Citér

11. februar 2023

Anonym

5 måneder efter fødsel, jeg ammede stadig aften/nat, men var lige stoppet med at amme om dagen. 

Anmeld Citér

11. februar 2023

Nana20

Knap 2 år med barn nr. 1. Ammede i 9 måneder. Der gik 1,5 år med barn nr. 2, og ammede i 6 måneder ☺️

Anmeld Citér

12. februar 2023

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg fik menstruation set sekund jeg stoppede med at amme helt. Den ældste var 14 måneder og den yngste 17 da jeg fik mens igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.