Kvinder at være stolte af.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2009

oo

TbCp skriver:

Nemlig

Når så jeg spørger hvad det var jeg lige fortalte ham...

"Noget med...æhmmm...baby.dk...øh.....og nogle børn...bøh"

Nå men skidt nu med det... hånden på hjertet så hører jeg heller ikke altid lige godt efter når han fortælle mig hvilken bil han NU ønsker sig...
Tror bare mit pædagog gen er mere udviklet så jeg faktisk kan se interesseret ud imens jeg nikker og siger mmmm, nåååhh og jaaa

du har helt ret, når Søren begynder at tale matematik, så slår min hjerne fuldkommen fra og jeg kan sidde og sige "nåhja, jaja, jamen det ved jeg godt", selvom jeg ikke kan lægge tal over tocifre sammen i hovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Hahaha Nej og skal man vise billeder af sit hjem eller lign. kan man sagtens lige nå at fjerne de værste vasketøjsbunker eller retouchere billedet lidt

Jeps lige præcis.... For det er altså tit der ikke lige bliver ordnet noget, fordi I er sådan nogen sluddertanter. Der forsinker mig i mit daglige gøren.

Anmeld

1. november 2009

JustAnotherName

Sidder med det store smil og læser Jeres kommentarer ....mens jeg nikker med hovedet af genkendelse.

Jeg har også snakket meget om Tina og Liva ...og mange flere andre herinde fra, så jeg til sidst nærmest har sådan en "DEM KENDER DU DA GODT" tone i stemmen, når jeg fortæller om Jer til Kenneth ...og han sidder dér med sit PS3-spil, mens han siger "uhmm, a-ja, aha, nå okAY! osv... Og jeg ved egentlig godt, at han kun hører brøker af det - ligesom jeg også kun gør, når han fortæller om hans odds-kupon der var såååå tæt på at gå hjem, og om hvilke fodboldhold der skal mødes og hvor vigtige de kampe er, samt hvor spændende hans placering i FIFA2010 spillet er, og så også lige hvilken bil der bare er så skøn, at han vil eje den en dag...    

Vi har også hver vores interesser, og forsøger at vise lidt forståelse og interesse for hinandens ...selvom det ikke altid er lige nemt 

Og ja, det er ikke så sjældendt endda, at jeg kan hive eksempler frem fra nogle af jer herinde, og ikke så sjældent at jeg sender een af jer en tanke, eller hiver noget frem i hukommelsen, som blev sagt engang, som jeg pludselig står og kan bruge til noget nu 

Nogle tager deres arbejde med sig hjem. Men jeg tager JER med mig ...udenfor cyber.
Der går ikke en dag, hvor jeg ikke logger på for at se hvad der sker, og er sket, rundt omkring, siden sidst.
Og JA, DET INTERESSERER MIG MEGET, hvad der sker I Jeres liv!
Og jeg nyder ligesådan også godt af, at jeg kan dele mit liv og mine spekulationer med Jer ...på mine præmisser! Og ALDRIG har jeg følt mig fejet af banen, uanset hvad jeg har kastet ud. Man får altid dét man har brug for, hvad enten det er et skulderklap eller en lille opsang og et bette los i rumpen.

TAK TØSER! ....Jeg blir sgu vist helt revet med nu og en smule sentimental

Ka-ri-na : Jeg synes det er en giga skøn kommentar, dén med at "krølle DK sammen" ....det burde man altså kunne !!   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.