Kvinder at være stolte af.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Jeg ÆÆLLLSSSKEEEERRRRRRRRRRR jer ALLE sammen  

Og der skal da også lyde skulderklap til resten af dussen, I er alle sammen så DEJLIGE og FANTASTISKE.  LOWE U ALL.

Men jeg kom bare til at tænke ekstra meget på de 2 skønne kvinder idag.

Karina, måske vi skal prøve at krølle DK sammen

Bondepigen, tark og ilm.

Hmmm ham i nat var altså lidt irriterende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Og der skal da også lyde skulderklap til resten af dussen, I er alle sammen så DEJLIGE og FANTASTISKE.  LOWE U ALL.

Bondepigen, tark og ilm.

Altså.............Trine. Hvordan kan det ha' undgået min opmærksomhed??? Har du en tlf.charmør der siger han elsker dig??? Og du aner ikke hvem det er??

Kan sgu' godt forstå ham............... Men han skal da ud af busken, og se om prinsessen vil ha' ham.

Anmeld

31. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Altså.............Trine. Hvordan kan det ha' undgået min opmærksomhed??? Har du en tlf.charmør der siger han elsker dig??? Og du aner ikke hvem det er??

Kan sgu' godt forstå ham............... Men han skal da ud af busken, og se om prinsessen vil ha' ham.

Altså efter Malucca faldt i søvn kl. 0230, ringede der en MEGET fuld stod**r 3 ja TRE gange, for at fortælle mig han Ælskede mig og synes jeg var så sød. Men jeg kender ham slet ikke. (Tror det var forkert nr.)

Men så krakkede jeg tlf´nrét da jeg stod op kl. 06.30  og så viser det sig at han bor neden forenden af min gade. Men som sagt, aner ikke hvem det er.

Anmeld

31. oktober 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Bondepigen, tark og ilm.

Ja kan godt forstå dig. Men det er da smigrende....på en lidt klam måde... Hmmm, gav det mening.

Anmeld

31. oktober 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Ja kan godt forstå dig. Men det er da smigrende....på en lidt klam måde... Hmmm, gav det mening.

Hehe ja det gjorde så... Men jeg er ret sikker på det var forkert nr. han ringede til. (DESVÆRRE. *FNIS*)

Anmeld

31. oktober 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Hehe ja det gjorde så... Men jeg er ret sikker på det var forkert nr. han ringede til. (DESVÆRRE. *FNIS*)

Nåe, du ved måske hvem manden er??

Anmeld

31. oktober 2009

oo

åh altså! jeg sidder her med tårer i øjnene. tak tante lilla, i låååååves you, og frøken Glæde med

vi er allesammen så stærke som vi SKAL være, vores modgang findes i alle former, men det vigtigste er, at man her hos jer ALTID ved, at man kan finde trøst, og kram og ikke mindst et los i røven, når det er det man skal bruge! Skoubo skrev fx meget rigtigt til mig, at jeg jo ikke i virkeligheden har et valg om jeg vil fortsætte behandlingen - og hun har jo ret!

jeg vil gerne tilslutte mig en kæmpe fællesrygklapper - men tøser, Karina skal nok hellere have en lårklapper

Anmeld

31. oktober 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Nåe, du ved måske hvem manden er??

Nope ved IKKE hvem han er. (Men gad da godt der var en eller anden jeg kendte der ringede og fortalte mig det   

Anmeld

31. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

åh altså! jeg sidder her med tårer i øjnene. tak tante lilla, i låååååves you, og frøken Glæde med

vi er allesammen så stærke som vi SKAL være, vores modgang findes i alle former, men det vigtigste er, at man her hos jer ALTID ved, at man kan finde trøst, og kram og ikke mindst et los i røven, når det er det man skal bruge! Skoubo skrev fx meget rigtigt til mig, at jeg jo ikke i virkeligheden har et valg om jeg vil fortsætte behandlingen - og hun har jo ret!

jeg vil gerne tilslutte mig en kæmpe fællesrygklapper - men tøser, Karina skal nok hellere have en lårklapper

hi hi, hvor er du herlig :0) ej man må godt klappe mig på ryggen, langt oppe :0)

Anmeld

31. oktober 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

hi hi, hvor er du herlig :0) ej man må godt klappe mig på ryggen, langt oppe :0)

Jeg vil hellere klappe dig lidt på låret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.