Kvinder at være stolte af.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

åh altså! jeg sidder her med tårer i øjnene. tak tante lilla, i låååååves you, og frøken Glæde med

vi er allesammen så stærke som vi SKAL være, vores modgang findes i alle former, men det vigtigste er, at man her hos jer ALTID ved, at man kan finde trøst, og kram og ikke mindst et los i røven, når det er det man skal bruge! Skoubo skrev fx meget rigtigt til mig, at jeg jo ikke i virkeligheden har et valg om jeg vil fortsætte behandlingen - og hun har jo ret!

jeg vil gerne tilslutte mig en kæmpe fællesrygklapper - men tøser, Karina skal nok hellere have en lårklapper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Nope ved IKKE hvem han er. (Men gad da godt der var en eller anden jeg kendte der ringede og fortalte mig det   

Jamen det vil jeg da krydse fingre for så..

Anmeld

31. oktober 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Nope ved IKKE hvem han er. (Men gad da godt der var en eller anden jeg kendte der ringede og fortalte mig det   

Jamen det vil jeg da krydse fingre for så..

Anmeld

31. oktober 2009

TbCp

Jamen jeg kan jo ikke rigtig skrive noget der ikke allerede er skrevet

Jeg har ofte tænkt over hvor meget sådan nogle "cyber-bekendtskaber" kan fylde i ens liv. Jeg går jo og tænker på jer til hverdag som jeg tænker på alle mine IRL (eller IV som vi siger herhjemme) venner.

Tror ikke helt Carsten forstår når jeg fortæller om jer, jeg snakker jo om jer og jeres "ting" som om jeg kender jer personligt Men sådan føles det altså også tit!!!

Anmeld

31. oktober 2009

oo

TbCp skriver:

Jeg har ofte tænkt over hvor meget sådan nogle "cyber-bekendtskaber" kan fylde i ens liv. Jeg går jo og tænker på jer til hverdag som jeg tænker på alle mine IRL (eller IV som vi siger herhjemme) venner.

Tror ikke helt Carsten forstår når jeg fortæller om jer, jeg snakker jo om jer og jeres "ting" som om jeg kender jer personligt Men sådan føles det altså også tit!!!

jeg er på samme måde, I er ligeså meget dem der blir fortalt om henover aftensmaden som mine andre venner er, og Søren syntes det er superspændene at høre om jer (eller også er han rigtig god til at lave sådan et interesseret ansigt mens han tænker på noget helt helt andet)

Anmeld

31. oktober 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

jeg er på samme måde, I er ligeså meget dem der blir fortalt om henover aftensmaden som mine andre venner er, og Søren syntes det er superspændene at høre om jer (eller også er han rigtig god til at lave sådan et interesseret ansigt mens han tænker på noget helt helt andet)

Det ansigt kender jeg godt

Det er det der Carsten kigger på mig med mens han nikker.....

Anmeld

31. oktober 2009

oo

TbCp skriver:

Det ansigt kender jeg godt

Det er det der Carsten kigger på mig med mens han nikker.....

nikker og siger "mmm?", "nåh?" og "ja?" ?? hmmmm

Anmeld

31. oktober 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeg har faktisk sagt min irl. mødergr. op fordi jeg har jer.

Så behøver jeg nemlig heller ikke støvsuge når I skal på besøg og I sviner heller ikke så meget når I bliver lukket ind i stuen

Anmeld

31. oktober 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

nikker og siger "mmm?", "nåh?" og "ja?" ?? hmmmm

Nemlig

Når så jeg spørger hvad det var jeg lige fortalte ham...

"Noget med...æhmmm...baby.dk...øh.....og nogle børn...bøh"

Nå men skidt nu med det... hånden på hjertet så hører jeg heller ikke altid lige godt efter når han fortælle mig hvilken bil han NU ønsker sig...
Tror bare mit pædagog gen er mere udviklet så jeg faktisk kan se interesseret ud imens jeg nikker og siger mmmm, nåååhh og jaaa

Anmeld

31. oktober 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Jeg har faktisk sagt min irl. mødergr. op fordi jeg har jer.

Så behøver jeg nemlig heller ikke støvsuge når I skal på besøg og I sviner heller ikke så meget når I bliver lukket ind i stuen

Hahaha Nej og skal man vise billeder af sit hjem eller lign. kan man sagtens lige nå at fjerne de værste vasketøjsbunker eller retouchere billedet lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.