Kvinder at være stolte af.
Jeg vil her omtale 2 af de kvinder, som jeg mener vi skal være (ekstra) stolte over, her i vores "lille dus-ordning" 2 kvinder som på en helt særlig måde har sneget sig ind under huden på mig, 2 kvinder der har fået en meget speciel plads i mit hjerte.
Den første kvinde giver mig så meget inspiration i hverdagen, hendes helt fantastiske måde at skrive på. Hun får tit og ofte et smil frem hos mig. Men lige så ofte får hun tårende til at flyde i stride strømme. Hun er altid klar til at ligge skulder til, når jeg har brug for det. En kvinde som hende, er en sej og stærk kvinde i den sværeste situation. En kvinde som hende, har min dybste respekt. En kvinde som hende, kan da ikke være andre end vores skønne Trine. (tjuhl)
Den anden kvinde forbavser mig, med hendes milde væsen. En kvinde som hende er stærkere end hun tror. En kvinde som hende, tænker på andre, selvom hun selv står i den sværeste situation, en mor kan forstille sig. En kvinde som hende, er altid klar med trøstende ord. En kvinde som hende, har hjerterum ud over det sædvanelige. En kvinde som hende, har min største respekt. En kvinde som hende, kan da ikke være andre end vores dejlige Mette. (Anna-Jonas)
I 2 få ofte mine sidste tanker inden jeg drager til drømmeland, hvor ville jeg ønske jeg kunne trylle. Så havde jeg med det samme tryllet jeres drømme i live.
De varmeste tanker fra mig til jer. 
I andre er velkommen til at komme med jeres roser til disse 2 fantastiske kvinder. 
Anmeld