Værste nytår jeg har oplevet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2023

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Min kæreste gik i seng 9.45, da han havde drukket for meget rødvin, så jeg fejrede nytår helt alene

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2023

LEEV

Anonym skriver:

Puh har bare lige brug for luft. Har simpelthen haft det værste nytår. 
Planen var egentlig at kæresten og jeg bare skulle have en rigtig dejlig hygge aften bare os to med alt hvad dertil høre. Det er vores første nytår sammen nemlig. 
desværre bliver kæresten så syg for nogle dage siden. Det er han selvfølgelig ikke selv herre over. Så vidste godt at aftenen ikke ville blive som planlagt hvilket også er okay. 
så han ligger inde i sengen og har det rigtig dårligt og jeg sidder og ser nogle film på Netflix. 
da han så får det bedre kommer han ind i stuen til mig. Ikke at jeg havde regnet med aftenen så skulle blive som planlagt. Slet ikk. Men han satte sig bare i den anden ende af sofaen. Havde det været omvendt havde jeg da valgt at sætte mig ved siden af min partner så der var bare lidt kontakt. 
Omkring halv tolv sker der så en kortslutning ude på vejen hvilken resulterer i at huset bliver mørklagt og ledningerne i relæet er smeltet sammen. Så ikk lige noget der bare lige kan laves. Hvilket selvfølgelig sætter en ekstra dæmper på humøret. 
Han ringer selvfølgelig til sin far for at prøve at finde en midlertidig løsning. Men uden held. Så kl 00:00 stod vi fortsat uden lys. 
Fik ikke så meget som et godt nytår, kys eller kram. Ikke engang da vi gik i seng eller da vi stod op i morges. Men han kunne godt besvare beskeder med hilsner og ringe rundt. 
føler mig simpelthen så ligegyldig og ked af det lige nu. Og er derfor også taget hjem til mig selv.  

Kan da godt forstå du bliver ked af det over han afviser dig, men han er måske også ked af det over en mislykkedes nytårsaften, men bare rolig der kommer mange endnu. Kan fortælle dig at jeg gik for 2 år i træk i seng før 12. I Kbh kan man ikke sove kl 12. Så ligger man bare inde i et lukket rum… det er super trist, men sådan er det når man enten eksl arbejde 1 januar eller man har en nyfødt

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym trådstarter

AnjaZenia skriver:

Min kæreste gik i seng 9.45, da han havde drukket for meget rødvin, så jeg fejrede nytår helt alene

Det er sjov. Det ville ikke genere mig det mindste. For så har i garanteret haft en hyggelig aften op til at han blev fuld?

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym trådstarter

Kan da godt forstå du bliver ked af det over han afviser dig, men han er måske også ked af det over en mislykkedes nytårsaften, men bare rolig der kommer mange endnu. Kan fortælle dig at jeg gik for 2 år i træk i seng før 12. I Kbh kan man ikke sove kl 12. Så ligger man bare inde i et lukket rum… det er super trist, men sådan er det når man enten eksl arbejde 1 januar eller man har en nyfødt

Har også fejret utallige nytår alene og gået tidligt i seng. Både fordi jeg selv har været syg, været alene, da min søn var 4 måneder gsmmel osv. men det har heller ikke generet mig det mindste. 

men vil ikk sige han har afvist mig i den forstand. For det er jo heldigvis ikk sådan at han har sagt nej eller gå væk eller sådsn noget. 

Anmeld Citér

2. januar 2023

AnjaZenia

Anonym skriver:

Det er sjov. Det ville ikke genere mig det mindste. For så har i garanteret haft en hyggelig aften op til at han blev fuld?

Ja det havde vi. Jeg blev heller ikke sur. Vi var til fest for 3 mdr siden hvor jeg gik i seng kl 22

Anmeld Citér

2. januar 2023

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Puh har bare lige brug for luft. Har simpelthen haft det værste nytår. 
Planen var egentlig at kæresten og jeg bare skulle have en rigtig dejlig hygge aften bare os to med alt hvad dertil høre. Det er vores første nytår sammen nemlig. 
desværre bliver kæresten så syg for nogle dage siden. Det er han selvfølgelig ikke selv herre over. Så vidste godt at aftenen ikke ville blive som planlagt hvilket også er okay. 
så han ligger inde i sengen og har det rigtig dårligt og jeg sidder og ser nogle film på Netflix. 
da han så får det bedre kommer han ind i stuen til mig. Ikke at jeg havde regnet med aftenen så skulle blive som planlagt. Slet ikk. Men han satte sig bare i den anden ende af sofaen. Havde det været omvendt havde jeg da valgt at sætte mig ved siden af min partner så der var bare lidt kontakt. 
Omkring halv tolv sker der så en kortslutning ude på vejen hvilken resulterer i at huset bliver mørklagt og ledningerne i relæet er smeltet sammen. Så ikk lige noget der bare lige kan laves. Hvilket selvfølgelig sætter en ekstra dæmper på humøret. 
Han ringer selvfølgelig til sin far for at prøve at finde en midlertidig løsning. Men uden held. Så kl 00:00 stod vi fortsat uden lys. 
Fik ikke så meget som et godt nytår, kys eller kram. Ikke engang da vi gik i seng eller da vi stod op i morges. Men han kunne godt besvare beskeder med hilsner og ringe rundt. 
føler mig simpelthen så ligegyldig og ked af det lige nu. Og er derfor også taget hjem til mig selv.  

Sagde du godt nytår til ham ? Gav ham Et kys eller satte dig over til ham så ? 

Anmeld Citér

2. januar 2023

Anonym trådstarter

AnjaZenia skriver:

Ja det havde vi. Jeg blev heller ikke sur. Vi var til fest for 3 mdr siden hvor jeg gik i seng kl 22

Det er det jeg mener. I havde netop en hyggelig aften sammen optil. Det havde vi ikke netop fordi han sov hele aftenen pga sygdom (hvilket er okay). Men da han så fik det bedre og stod op så var der alligevel ingenting. 

Anmeld Citér

2. januar 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AnjaZenia skriver:

Det er godt nok også tidligt på dagen at feste 

Anmeld Citér

2. januar 2023

Anonym trådstarter

321 skriver:

Sagde du godt nytår til ham ? Gav ham Et kys eller satte dig over til ham så ? 

Jeg sagde godt nytår til ham ja og gik ud til ham i gangen hvor han stod. Men da jeg ikk fik nogen respons så nej så kyssede jeg ham ikke. Det havde jeg gjort hvis han havde sagt i lige måde eller godt nytår. 

men vi har snakket ud idag og han har undskyldt og kunne godt se fra min synsvinkel den ikke var helt god. 
Og grunden var at han bare var rigtig sur over det med elektriciteten. Men at det selvfølgelig ikke skulle være gået ud over mig hvilken han var rigtig ked af. 

Anmeld Citér

2. januar 2023

AnjaZenia

Mor og meget mere skriver:

Det er godt nok også tidligt på dagen at feste 

Mente 21.45

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.