Værste nytår jeg har oplevet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2023

McK

Profilbillede for McK

Hvis han generelt ikke taler til dig eller giver dig noget som helst opmærksomhed ville jeg da gå fra ham. Det er da ikke en god kæreste. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2023

Soonmom

Han kan have det dårligere end for nogle dage siden? Når jeg er syg(særlig hvis det er flere dage) føler jeg mig ikke særlig attraktiv og bryder mig ikke om at folk kommer for tæt på.

Kan godt være du blev sur over første kommentar, men jeg tænkte faktisk præcis det samme ung eller en masse hormoner

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym trådstarter

McK skriver:

Hvis han generelt ikke taler til dig eller giver dig noget som helst opmærksomhed ville jeg da gå fra ham. Det er da ikke en god kæreste. 

Sådan er det ikke. Så var jeg gået for længst. 

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Han kan have det dårligere end for nogle dage siden? Når jeg er syg(særlig hvis det er flere dage) føler jeg mig ikke særlig attraktiv og bryder mig ikke om at folk kommer for tæt på.

Kan godt være du blev sur over første kommentar, men jeg tænkte faktisk præcis det samme ung eller en masse hormoner

Ja da han lå og sov i 5 timer havde han det voldsomt dårligt. Men da han stod op sagde han at han havde det meget bedre og bare havde hovedpine nu også tog han et par panodiler. 

hverken ung eller hormoner 

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym

Måske han også bare har været stresset pga. situationen? Når jeg er det. Så kan jeg ikke rumme folk tæt på mig. så måske noget al s det samme eller han måske bare ikke har følt sig særligt attraktiv efter sygdom? Eller måske bare ikke gå op i, man skal kysse eller andet, når kl. slår 00.00

Forklaringerne kan være mange. Måske han ikke engang selv ved hvorfor. Jeg tror også, at du overanalyserer lidt

Anmeld Citér

1. januar 2023

Mariadle

Der er godt nok mange måder at skrive tingene på. Jeg kan godt forstå du synes det er træls, hvis du har følt du har fået den kolde skulder. Det lyder dog som om, at han måske ikke har lagt så meget tanke i som dig og du får mere ud af, at snakke med ham. Det kunne godt lyde til, at der ligger mere bag fra din side. Hvis det er et generelt problem må I få snakket og forventningsafstemt. 

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym

Alt er relativt, bevares. Men værste nytår nogen sinde? Man gør det vel selv til hvad det er. Hvad gjorde du selv for det sku blive en rar aften for DIG nu hvor han var syg? Den romantiske aften gik i vasken pga sygdom. Det kan man ikke gøre ved. Der kommer formentlig en anden aften hvor I kan sidde og holde hånd i stearinlysets skær. Herhjemme var vi også ramt af sygdom, vi sov alle kl 22. En fed nytårsaften? Nej! Men altså.. glæd dig over du ikke har større problemer 

Godt nytår. Trods alt. 

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym trådstarter

Mariadle skriver:

Der er godt nok mange måder at skrive tingene på. Jeg kan godt forstå du synes det er træls, hvis du har følt du har fået den kolde skulder. Det lyder dog som om, at han måske ikke har lagt så meget tanke i som dig og du får mere ud af, at snakke med ham. Det kunne godt lyde til, at der ligger mere bag fra din side. Hvis det er et generelt problem må I få snakket og forventningsafstemt. 

Tak for at sige tingene på en pænt måde uden diverse beskyldninger. Det sætter jeg pris på. 

det er heldigvis ikke et generelt problem. Så var jeg gået for længst. Men der har været andre situationer også har vi snakket om det. Denne gang er bare anderledes på en måde. Hvorfor det nok også rammer mig hårdere end normalt. 

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Alt er relativt, bevares. Men værste nytår nogen sinde? Man gør det vel selv til hvad det er. Hvad gjorde du selv for det sku blive en rar aften for DIG nu hvor han var syg? Den romantiske aften gik i vasken pga sygdom. Det kan man ikke gøre ved. Der kommer formentlig en anden aften hvor I kan sidde og holde hånd i stearinlysets skær. Herhjemme var vi også ramt af sygdom, vi sov alle kl 22. En fed nytårsaften? Nej! Men altså.. glæd dig over du ikke har større problemer 

Godt nytår. Trods alt. 

Ja værste nogensinde for mig. For har aldrig oplevet et nytår hvor jeg har været ked af det eller noget som helst. Aå igen. Ja for mig er det den værste jeg har haft. 

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ja værste nogensinde for mig. For har aldrig oplevet et nytår hvor jeg har været ked af det eller noget som helst. Aå igen. Ja for mig er det den værste jeg har haft. 

Det er også træls, hvis det er den følelse du har. 

Hvad har du selv gjort for at skabe en god stemning og en god aften? 
Du skriver det er det første nytår med din kæreste ik? Så måske I ikke kender hinanden godt nok endnu, i forhold til hvilke forventninger/traditioner I har ved de forskellige mærkedage. 

Ud fra dit opslag og dine svar, synes jeg det virker til at du lægger mere i det, end jeg ser det ude fra. 

Jeg elsker nytår, god mad, vin, drinks, fest og farver m.m. Men jeg har også prøvet at være syg nytårs aften, jeg har prøvet at skulle møde på arbejde både nytårsaftens dag og 1. januar,  jeg har prøvet at være gravid og brække en arm. Men jeg vil ikke betegne det som værste nogensinde. Det har været situationer jeg ikke har kunne være herre over, men har forsøgt at få det bedste ud af det. 

Jeg tænker du skal få talt med din kæreste om dine forventninger/tanker og også fremadrettet med mærkedage. Lige om lidt er det valentinsdag, det er ikke sikkert han fx går op i det og du måske forventer blomster. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.