Anonym skriver:
Ja værste nogensinde for mig. For har aldrig oplevet et nytår hvor jeg har været ked af det eller noget som helst. Aå igen. Ja for mig er det den værste jeg har haft.
Det er også træls, hvis det er den følelse du har.
Hvad har du selv gjort for at skabe en god stemning og en god aften?
Du skriver det er det første nytår med din kæreste ik? Så måske I ikke kender hinanden godt nok endnu, i forhold til hvilke forventninger/traditioner I har ved de forskellige mærkedage.
Ud fra dit opslag og dine svar, synes jeg det virker til at du lægger mere i det, end jeg ser det ude fra.
Jeg elsker nytår, god mad, vin, drinks, fest og farver m.m. Men jeg har også prøvet at være syg nytårs aften, jeg har prøvet at skulle møde på arbejde både nytårsaftens dag og 1. januar, jeg har prøvet at være gravid og brække en arm. Men jeg vil ikke betegne det som værste nogensinde. Det har været situationer jeg ikke har kunne være herre over, men har forsøgt at få det bedste ud af det.
Jeg tænker du skal få talt med din kæreste om dine forventninger/tanker og også fremadrettet med mærkedage. Lige om lidt er det valentinsdag, det er ikke sikkert han fx går op i det og du måske forventer blomster.
Anmeld
Citér