Værste nytår jeg har oplevet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2023

Jixy

Profilbillede for Jixy

Den følelse du sidder med er jo helt reelt for dig, og det er ok at føle det sådan.

Det kan dog lyde til at I ikke har haft samme opfattelse af hvordan aftenen skulle være på de nye vilkår (med ham syg) og det derfor er blevet  som en hver anden aften.
Måske har han ikke haft det så godt som han har givet udtryk for, og har derfor ikke haft det samme overskud til en fejring.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2023

Anonym trådstarter

Jixy skriver:

Den følelse du sidder med er jo helt reelt for dig, og det er ok at føle det sådan.

Det kan dog lyde til at I ikke har haft samme opfattelse af hvordan aftenen skulle være på de nye vilkår (med ham syg) og det derfor er blevet  som en hver anden aften.
Måske har han ikke haft det så godt som han har givet udtryk for, og har derfor ikke haft det samme overskud til en fejring.

Tak for dit input på en pæn måde. 

Det kan måske godt være det er det, det hele har handlet om ja. Problemet er bare at jeg faktisk tror der ligger mere i det. For jeg høre intet fra han i dag. Han tager ikke telefonen når jeg ringer. han kan selvfølgelig sove. Men han plejer at vågne når man ringer og plejer så at skrive hvis han ikk har tid eller overskud til at snakke. 

Anmeld Citér

1. januar 2023

BG17

Profilbillede for BG17

Hvor længe har I været sammen? Og hvordan er jeres kommunikation på daglig basis? Kan I dele jeres tanker, følelser osv med hinanden? 

Og hvor længe har du følt, at tingene har været anderledes? 

Anmeld Citér

1. januar 2023

RB90

Kram til dig  det er en træls følelse at sidde med, og jeg synes nogle af de kommentarer du har fået er ret skarpe. Vi var der jo ikke og det er din følelse. 

Jeg synes i skal tage en snak, måske har han slet ikke tænkt det samme som du. Men jeg vil da holde med dig i, at hvis det var mig havde jeg også følt mig lidt snydt. Vi kan godt være kærlige herhjemme selvom vi er syge  og ja så specielt nytårsaften.

Men det bedste ville være at fortælle ham om dine følelser

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym trådstarter

RB90 skriver:

Kram til dig  det er en træls følelse at sidde med, og jeg synes nogle af de kommentarer du har fået er ret skarpe. Vi var der jo ikke og det er din følelse. 

Jeg synes i skal tage en snak, måske har han slet ikke tænkt det samme som du. Men jeg vil da holde med dig i, at hvis det var mig havde jeg også følt mig lidt snydt. Vi kan godt være kærlige herhjemme selvom vi er syge  og ja så specielt nytårsaften.

Men det bedste ville være at fortælle ham om dine følelser

Tusind tak. Dejligt med noget forståelse

Det er også min tanke at selvom man er syg kan man vel godt give lidt kærlighed. Der er jo ingen der siger jeg ville have den helt store tur i baljen eller et kys der fik mig i knæ.  Men bare er lille kys eller et kram ville da have været dejligt. Eller bare ordene “godt nytår skat”. 

jeg har fortalt ham hvad jeg følte og havde det. Fik bare ikk rigtig nogen respons. Og har prøvet at ringe til ham flere gange i dag for ligesom at snakke ordenligt sammen. Men han tager ikke telefonen

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym trådstarter

BG17 skriver:

Hvor længe har I været sammen? Og hvordan er jeres kommunikation på daglig basis? Kan I dele jeres tanker, følelser osv med hinanden? 

Og hvor længe har du følt, at tingene har været anderledes? 

Vi har kendt hinanden i mange år men været kærester i 6 måneder. 

Vores kommunikation på daglig basis er at vi snakker i telefon o gennemsnit 5-6 timer om dagen. Han ringer altid når han er på arbejde og vores samtaler varer sjældent under 2 timer. Vi har altid kunne dele tanker og følelser osv uden problemer. 

hmm. Hvor længe…? Det ved jeg ikke. Altså tingene er jo ikk som de var de første måneder hvor man er total nyforelskede og ikk kan lade hinanden være. Det kan man jo heller ikk rigtig forvente at det skal fortsætte hele tiden. Men vil nok sige siden de korte dage begyndte. 

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym

Vores nytår blev heller ikke som planlagt. Pludselig stod hele familien her, og vi skulle have lavet mad til alle.

Da klokken var 21-22 forlod de alle sammen.

Kæresten gik ind og spillede pc. Jeg satte mig og så tv og halvsov i sofaen. Da klokken var lidt i 24, kaldte jeg kæresten ind og han kom ind og lagde sig på mig, og vi var sammen i ca. 6 minutter. Sagde godt nytår, så gik jeg i seng. 

Havde jeg siddet i en mørk lejlighed, havde jeg tændt stearinlys og spurgt om vi ikke skulle spille et spil. sat lidt musik på mobilen og hygget. '

Anmeld Citér

1. januar 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna
McK skriver:

Jeg måtte lige læse et par gange. Forstår ikke helt problemet. Din kæreste var syg - så er det da meget smart at han ikke kysser og krammer dig. 
Gjorde du selv noget for at skabe nytårs stemning? Hjalp til med at ordne sikringerne?

Jeg håber næsten du er gravid med masser af hormoner, for det ville forklare at du er så følsom omkring det. 

Du lyder ikke så gammel og fremover synes jeg du skal åbne munden og fortælle din kæreste hvad du forventer af ham. Han kan ikke gætte det. 

godt nytår. 

Uanset hvad du mener om trådstarters følsomhed, så kunne du med fordel svare med en snert mere venlighed, end du formår her. 

“Du lyder ikke særlig gammel... så følsom du er... Håber du er gravid...”

Du er simpelthen så nedladende, og trådstarter er tydeligvis ked af det, selvom du ikke begriber hvorfor. 

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

Uanset hvad du mener om trådstarters følsomhed, så kunne du med fordel svare med en snert mere venlighed, end du formår her. 

“Du lyder ikke særlig gammel... så følsom du er... Håber du er gravid...”

Du er simpelthen så nedladende, og trådstarter er tydeligvis ked af det, selvom du ikke begriber hvorfor. 

Tak for forståelsen  

forstår heller ikke behovet for at nogen bare har trang ned at sparke til folk når de i forvejen ligger ned. Fremfor bare helt at lade være at svare hvis man ikk forstår alligevel. 

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vores nytår blev heller ikke som planlagt. Pludselig stod hele familien her, og vi skulle have lavet mad til alle.

Da klokken var 21-22 forlod de alle sammen.

Kæresten gik ind og spillede pc. Jeg satte mig og så tv og halvsov i sofaen. Da klokken var lidt i 24, kaldte jeg kæresten ind og han kom ind og lagde sig på mig, og vi var sammen i ca. 6 minutter. Sagde godt nytår, så gik jeg i seng. 

Havde jeg siddet i en mørk lejlighed, havde jeg tændt stearinlys og spurgt om vi ikke skulle spille et spil. sat lidt musik på mobilen og hygget. '

Du fik da trods alt et “godt nytår” og noget kropskontakt. 

vi gør os ikk i stearinlys. Så det var ikk lige en mulighed. Ellers havde jeg også tændt nogen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.