Værste nytår jeg har oplevet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.756 visninger
39 svar
32 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. januar 2023

Anonym trådstarter

Puh har bare lige brug for luft. Har simpelthen haft det værste nytår. 
Planen var egentlig at kæresten og jeg bare skulle have en rigtig dejlig hygge aften bare os to med alt hvad dertil høre. Det er vores første nytår sammen nemlig. 
desværre bliver kæresten så syg for nogle dage siden. Det er han selvfølgelig ikke selv herre over. Så vidste godt at aftenen ikke ville blive som planlagt hvilket også er okay. 
så han ligger inde i sengen og har det rigtig dårligt og jeg sidder og ser nogle film på Netflix. 
da han så får det bedre kommer han ind i stuen til mig. Ikke at jeg havde regnet med aftenen så skulle blive som planlagt. Slet ikk. Men han satte sig bare i den anden ende af sofaen. Havde det været omvendt havde jeg da valgt at sætte mig ved siden af min partner så der var bare lidt kontakt. 
Omkring halv tolv sker der så en kortslutning ude på vejen hvilken resulterer i at huset bliver mørklagt og ledningerne i relæet er smeltet sammen. Så ikk lige noget der bare lige kan laves. Hvilket selvfølgelig sætter en ekstra dæmper på humøret. 
Han ringer selvfølgelig til sin far for at prøve at finde en midlertidig løsning. Men uden held. Så kl 00:00 stod vi fortsat uden lys. 
Fik ikke så meget som et godt nytår, kys eller kram. Ikke engang da vi gik i seng eller da vi stod op i morges. Men han kunne godt besvare beskeder med hilsner og ringe rundt. 
føler mig simpelthen så ligegyldig og ked af det lige nu. Og er derfor også taget hjem til mig selv.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2023

McK

Profilbillede for McK

Jeg måtte lige læse et par gange. Forstår ikke helt problemet. Din kæreste var syg - så er det da meget smart at han ikke kysser og krammer dig. 
Gjorde du selv noget for at skabe nytårs stemning? Hjalp til med at ordne sikringerne?

Jeg håber næsten du er gravid med masser af hormoner, for det ville forklare at du er så følsom omkring det. 

Du lyder ikke så gammel og fremover synes jeg du skal åbne munden og fortælle din kæreste hvad du forventer af ham. Han kan ikke gætte det. 

godt nytår. 

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym trådstarter

McK skriver:

Jeg måtte lige læse et par gange. Forstår ikke helt problemet. Din kæreste var syg - så er det da meget smart at han ikke kysser og krammer dig. 
Gjorde du selv noget for at skabe nytårs stemning? Hjalp til med at ordne sikringerne?

Jeg håber næsten du er gravid med masser af hormoner, for det ville forklare at du er så følsom omkring det. 

Du lyder ikke så gammel og fremover synes jeg du skal åbne munden og fortælle din kæreste hvad du forventer af ham. Han kan ikke gætte det. 

godt nytår. 

Altså vi har kunne have sex selvom han er syg.(havde vi for et par dage siden, hvor det var ham der lagde op til det) Så kan ikke se hvilket forskel et lille kys eller kram skulle gøre. 

og nej jeg er hverken gravid eller meget ung. Jeg er bare ked af at alt gik galt nytårsaften. Det har intet med hormoner eller alder at gøre. Synes jeg godt nok er en nedladende kommentar at komme med

og jeg har skam åbnet munden overfor ham men uden noget synderligt svar. 
og ja jeg hjalp med elektriciteten og jeg spurgte mange gange om der var noget jeg kunne gøre for ham osv. 

Anmeld Citér

1. januar 2023

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Puh har bare lige brug for luft. Har simpelthen haft det værste nytår. 
Planen var egentlig at kæresten og jeg bare skulle have en rigtig dejlig hygge aften bare os to med alt hvad dertil høre. Det er vores første nytår sammen nemlig. 
desværre bliver kæresten så syg for nogle dage siden. Det er han selvfølgelig ikke selv herre over. Så vidste godt at aftenen ikke ville blive som planlagt hvilket også er okay. 
så han ligger inde i sengen og har det rigtig dårligt og jeg sidder og ser nogle film på Netflix. 
da han så får det bedre kommer han ind i stuen til mig. Ikke at jeg havde regnet med aftenen så skulle blive som planlagt. Slet ikk. Men han satte sig bare i den anden ende af sofaen. Havde det været omvendt havde jeg da valgt at sætte mig ved siden af min partner så der var bare lidt kontakt. 
Omkring halv tolv sker der så en kortslutning ude på vejen hvilken resulterer i at huset bliver mørklagt og ledningerne i relæet er smeltet sammen. Så ikk lige noget der bare lige kan laves. Hvilket selvfølgelig sætter en ekstra dæmper på humøret. 
Han ringer selvfølgelig til sin far for at prøve at finde en midlertidig løsning. Men uden held. Så kl 00:00 stod vi fortsat uden lys. 
Fik ikke så meget som et godt nytår, kys eller kram. Ikke engang da vi gik i seng eller da vi stod op i morges. Men han kunne godt besvare beskeder med hilsner og ringe rundt. 
føler mig simpelthen så ligegyldig og ked af det lige nu. Og er derfor også taget hjem til mig selv.  

Vi fik heller ikke den nytårsaften vi havde planlagt. Vores opvasker gik i stykker, så gik hfi-relæ’et og i den forbindelse gik vores router i stykker, så vi havde ikke noget internet eller TV(over internettet). Derudover fik jeg feber og har brugt hele natten på toilettet.. Men når det er sagt, er det jo bare én dag ud af mange. Herregud om den aften ikke gik så godt. Det er jo ikke den ene dag, der sætter standarden for resten af året.

Godt nytår

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Vi fik heller ikke den nytårsaften vi havde planlagt. Vores opvasker gik i stykker, så gik hfi-relæ’et og i den forbindelse gik vores router i stykker, så vi havde ikke noget internet eller TV(over internettet). Derudover fik jeg feber og har brugt hele natten på toilettet.. Men når det er sagt, er det jo bare én dag ud af mange. Herregud om den aften ikke gik så godt. Det er jo ikke den ene dag, der sætter standarden for resten af året.

Godt nytår

Årh øv. Lyder også som om det var en møg nytår for dig. Håber du har det bedre idag

selvfølgelig. Det ved jeg også godt. Bliver sq bare ked af det når man ikke engang får et godt nytår og et kram når overskuddet er der til alle mulige andre. Men mig der er der var det der ikke til  

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym

Jeg synes du obetænker det. Manden er syg så lad ham være syg, at man har lyst til sex og nærhed en dag fordi man er syg er der jo ikke ensbetydende med at man har det flere dage efter

Jeg gider intet når jeg er syg, heller ikke kys og sex. Jeg vil bare gerne have lov til at være syg. 

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes du obetænker det. Manden er syg så lad ham være syg, at man har lyst til sex og nærhed en dag fordi man er syg er der jo ikke ensbetydende med at man har det flere dage efter

Jeg gider intet når jeg er syg, heller ikke kys og sex. Jeg vil bare gerne have lov til at være syg. 

Har ikke sagt jeg forventede sex af ham. For det gjorde jeg bestemt ikke. 
Det var et eksempel på den anden kommentar

Anmeld Citér

1. januar 2023

Kastanje

Men det er da ikke smart at smitte dig ..???

Hvad forventer du. Han har vel snakket med dig. 

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Men det er da ikke smart at smitte dig ..???

Hvad forventer du. Han har vel snakket med dig. 

Så var jeg smittet allerede eftersom vi har haft sex mens han var syg. 

nej det har han netop ikke. Han har stort set ingenting sagt fra han henter mig i går eftermiddags til han kørte mig hjem i formiddags. Og da jeg konfronterede ham sagde han heller ikk rigtig noget. Bare “det ved jeg ikke og det tænkte jeg ikke på”. 

Anmeld Citér

1. januar 2023

Anonym trådstarter

Altså vil lige pointerer hvilket jeg egentlig syntes jeg havde gjort i selve opslaget. 
jeg er helt med på at han er syg og derfor ikke forventede noget som helst vildt og voldsomt. Rørte mig heller ikke det mindste at han lå og sov 5 timer i sengen fordi han var så dårlig. Tilbød ham selv både at komme med mad og drikke, tage mig af hunden osv hvilket han afslog. 
Det er slet ikke det at det handler om. Det handler om at noget så simpelt som “godt nytår skat” kl 00:00 kom ikke engang. Ikke engang da jeg sagde det til ham. Okay der var ikk noget kys eller kram. Han var irriteret på elektriciteten og prøvede at finde en midlertidig løsning. Fair nok. Men ikke engang da vi gik i seng eller stod op i morges. Der har bare været kold luft. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.