Amalie Szigethy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2023

Panther

Profilbillede for Panther
Mor78 skriver:

Det er virkelig en usmagelig tråd

tænk og sidde at bedømme andre mennesker på den måde. 
Får helt ondt i maven… er det virkelig der vi er

Jeg er lidt ligeglad med Amalie, men hun har netop skabt og vedligeholdt en karriere på, at folk skulle dømme hende. Og gør det stadig med børn. Hun har ønsket at få traction ved at provokere folk..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2023

Anonym

Mor78 skriver:

Det er virkelig en usmagelig tråd

tænk og sidde at bedømme andre mennesker på den måde. 
Får helt ondt i maven… er det virkelig der vi er

Amalie har selv gjort det til en offentlig sag, så at folk har en mening omkring det, kan ikke undgås. Hun burde have holdt det privat for sine pigers skyld, men så langt tænker hun tydeligvis ikke.

Anmeld Citér

14. januar 2023

Anonym

Panther skriver:

Jeg er lidt ligeglad med Amalie, men hun har netop skabt og vedligeholdt en karriere på, at folk skulle dømme hende. Og gør det stadig med børn. Hun har ønsket at få traction ved at provokere folk..

Og det har virket, for hun har fået mange nye følgere efter hendes seneste drama. Mit hjerte bløder for de børn

Anmeld Citér

14. januar 2023

Mor78

Profilbillede for Mor78
Soonmom skriver:

Ja, alle gør det og alle gør det ved alle og har i øvrigt altid gjort, selvfølgelig bedømmer vi et andet menneske, både dem vi møder og dem vi ser i tv'et, det er altså helt naturligt

Så kan man diskuterer om man så skal dele det med andre, men tænker når det er offentlige personer, så det er jo "en del af det" og det var forhåbentlig en del af overvejelserne inden man meldte sig til fx Paradise og diverse ting

Og så fordi Amalie er en offentlig person, så er det ok at oprette en tråd hvor en helt masse mødre kan udtale sig om noget som de overhovedet ikke aner noget om???
ved i med sikkerhed at hendes børn har skiftet skole og bh så mange gange… ved i med sikkerhed at hun har nægtet Mikkel at se dem i juleferien…osv osv????

nej egentlig ikke vel. 

denne her tråd tyder egentlig mest på at vi alle sammen skulle ha svinet Amalie til??? Det er så usmageligt og hvorfor??? Hvad får man ud af det???????????

jeg nægtet at bevæge mig ned på det niveau… så jeg slutter her.

Anmeld Citér

14. januar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Amalie har selv gjort det til en offentlig sag, så at folk har en mening omkring det, kan ikke undgås. Hun burde have holdt det privat for sine pigers skyld, men så langt tænker hun tydeligvis ikke.

Fint at have en mening… så kan man snakke om det ved middagsbordet men at oprette en tråd om det… ej helt ærlig… 

Anmeld Citér

14. januar 2023

Soonmom

Mor78 skriver:

Og så fordi Amalie er en offentlig person, så er det ok at oprette en tråd hvor en helt masse mødre kan udtale sig om noget som de overhovedet ikke aner noget om???
ved i med sikkerhed at hendes børn har skiftet skole og bh så mange gange… ved i med sikkerhed at hun har nægtet Mikkel at se dem i juleferien…osv osv????

nej egentlig ikke vel. 

denne her tråd tyder egentlig mest på at vi alle sammen skulle ha svinet Amalie til??? Det er så usmageligt og hvorfor??? Hvad får man ud af det???????????

jeg nægtet at bevæge mig ned på det niveau… så jeg slutter her.

Det har hun selv skrevet /udtalt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.