Amalie Szigethy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2022

Anonym

En desparat mor som er gået til medierne? 
Du mener helt seriøst at det er folks ret at åbne debatter om andres problemer samt sidde bag en skærm vurdere hvem der har mest ret i det problem som man kun kender til udefra ? 

Hun er en kendis, der ligger sit liv til offentlig skue, så det kan ikke forventes, at det ikke bliver diskuteret. Det giver jo sig selv. 

Jeg synes, det er pinligt for begge parter. Men mest af alt har jeg ondt af børnene. Fire skole/vuggestue skift på ét år, det kan ikke være sjovt for dem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2022

Anonym

Selvfølgelig skal den anden partner ikke henter børnene og tage på ferie uden på forhånd, at have informeret/snakket om det først.

Når det er sagt tror jeg ikke Amalie er særlig let at samarbejde med. Og 4 skoler på mindre end et år, samt 4 vuggestuer til den lille. Er bare ikke ok. Hold nu fast jeg ville også føle mig magtesløs som den anden part

Anmeld Citér

16. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hvis hun havde holdt det privat, ville jeg nok være enig. Men hun poster den ene story efter den anden på Instagram, og opfordrer offentligheden til at involvere sig på trods af, at manden ikke er efterlyst af politiet. 

Så lige i det her tilfælde synes jeg faktisk, at det er okay at diskutere. 

Hun Beder om hjælp i desperation, hun Beder ikke om folks holdninger 

Anmeld Citér

16. december 2022

Hanspige

Synes måske folk mangler lidt til den der med de 4 skift. 

Første skole og vuggestue  var i Hørsholm. 

Så flyttede hun sammen med Mikkel på Amager og de startede i skole og vuggestue der. 

Så flyttede hun tilbage til Hørsholm og de startede på samme skole og vuggestue som første gang. 

Så flyttede hun tilbage til Amager, de startede så i skole og vuggestue der, den sammen som før. 

Nu flytter hun tilbage til Hørsholm og de starter på samme skole og vuggestue igen. 

Synes begge forældre skal tage sig sammen! Man skal ikke flytte sammen og hver for sig hver anden måned. Så må man være kærester på afstand, cola couple. Uden at inddrage børnene. 

Man henter ikke bare børnene og tager dem med til Tyskland uden mor ved noget om det. 

Man anklager heller ikke faderen for alt muligt når man så samtidig bor sammen med ham. 

Anmeld Citér

16. december 2022

Anonym

Børnene skal i gang  med 5 skift...

Tænker Amalie skal passe på med at få myndighedernes  øjne på børnenes trivsel. 

Hun kunne gå hen og blive overrasket...

Anmeld Citér

16. december 2022

Loubaby

Anonym skriver:

Hun påstår, at hendes børns far har kidnappet dem. Hun har eftersigende selv tidligere holdt ham fra at se børnene og taget dem på ferie uden hans samtykke. 

Ikke at det retfærdiggøre hans handlinger, men det er tydeligvis et spil mellem de to. Jeg har så ondt af pigerne

Hvad tænker I om sagen?

Det var da en mærkelig diskussion at opfordre til i det her forum? Måske du skulle prøve influencergossip på Reddit i stedet for baby.dk

Anmeld Citér

16. december 2022

Anonym

Det var da en mærkelig diskussion at opfordre til i det her forum? Måske du skulle prøve influencergossip på Reddit i stedet for baby.dk

Hvorfor er det en mærkelig diskussion at have på baby.dk? Den omhandler jo børn. Reddit er for gossip, den her situation er ikke gossip. 

Håber rettens beslutning på mandag bliver til pigernes fordel

Anmeld Citér

16. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

Børnene skal i gang  med 5 skift...

Tænker Amalie skal passe på med at få myndighedernes  øjne på børnenes trivsel. 

Hun kunne gå hen og blive overrasket...

Kommunen bør helt sikkert sætte en familieterapeut på. Det er ikke sundt for pigerne at blive behandlet som brikker i deres forældres sindssyge spil mod hinanden. 

Anmeld Citér

16. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hvorfor er det en mærkelig diskussion at have på baby.dk? Den omhandler jo børn. Reddit er for gossip, den her situation er ikke gossip. 

Det er sgu da totalt gossip ������ det er indbegrebet at gossip. 

Anmeld Citér

16. december 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Efter hvilke kriterier er dette ikke sladder/gossip? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.