Amalie Szigethy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.184 visninger
35 svar
106 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2022

Anonym trådstarter

Hun påstår, at hendes børns far har kidnappet dem. Hun har eftersigende selv tidligere holdt ham fra at se børnene og taget dem på ferie uden hans samtykke. 

Ikke at det retfærdiggøre hans handlinger, men det er tydeligvis et spil mellem de to. Jeg har så ondt af pigerne

Hvad tænker I om sagen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2022

Anonym

Hun påstår, at hendes børns far har kidnappet dem. Hun har eftersigende selv tidligere holdt ham fra at se børnene og taget dem på ferie uden hans samtykke. 

Ikke at det retfærdiggøre hans handlinger, men det er tydeligvis et spil mellem de to. Jeg har så ondt af pigerne

Hvad tænker I om sagen?

Mener ikke vi kan have en holdning omkring uden faktisk at kende personerne fra andet end medierne. Det er “offentlige” personer, men de har også deres kampe ligesom alle os andre, ville ikke selv bryde mig om at fremmede sad og argumenterede om mig og mit, hvis jeg var i sådan en sårbare situation i sådan et Forum her.

Anmeld Citér

15. december 2022

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
Anonym skriver:

Hvad tænker I om sagen?

Mærkelig tråd.. 

hvad skal du bruge folks mening og holdning til? Det handler jo ikke om dig

Anmeld Citér

15. december 2022

Anonym

Jeg tænker ikke noget, find dog noget andet at gå op i. 

Anmeld Citér

15. december 2022

Anonym

Alonebreak skriver:

Mærkelig tråd.. 

hvad skal du bruge folks mening og holdning til? Det handler jo ikke om dig

Du er godt klar over, at debatten hedder ordet er frit, ikke? Hvis du ikke bryder dig om emnet, kan du jo bare lade vær at svare

Anmeld Citér

15. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tænker ikke noget, find dog noget andet at gå op i. 

Hvorfor må man ikke gå op i det?

Anmeld Citér

15. december 2022

Alonebreak

Anonym skriver:

Du er godt klar over, at debatten hedder ordet er frit, ikke? Hvis du ikke bryder dig om emnet, kan du jo bare lade vær at svare

Bare fordi debatten hedder ordet er frit, betyder det ikke at vi kan være bekendt at åbne en debat, som omhandler andre mennesker og deres privatliv.. Selvom de er offentlige mennesker, og er i store problemer pt. Mener jeg ikke at det kommer os andre ved. 
Og så svar jeg forresten som det passer mig, nu hvor man kan tillade sig at oprette sådan en tråd

Anmeld Citér

15. december 2022

Anonym

Mener ikke vi kan have en holdning omkring uden faktisk at kende personerne fra andet end medierne. Det er “offentlige” personer, men de har også deres kampe ligesom alle os andre, ville ikke selv bryde mig om at fremmede sad og argumenterede om mig og mit, hvis jeg var i sådan en sårbare situation i sådan et Forum her.

Hvis hun havde holdt det privat, ville jeg nok være enig. Men hun poster den ene story efter den anden på Instagram, og opfordrer offentligheden til at involvere sig på trods af, at manden ikke er efterlyst af politiet. 

Så lige i det her tilfælde synes jeg faktisk, at det er okay at diskutere. 

Anmeld Citér

15. december 2022

Anonym

Bare fordi debatten hedder ordet er frit, betyder det ikke at vi kan være bekendt at åbne en debat, som omhandler andre mennesker og deres privatliv.. Selvom de er offentlige mennesker, og er i store problemer pt. Mener jeg ikke at det kommer os andre ved. 
Og så svar jeg forresten som det passer mig, nu hvor man kan tillade sig at oprette sådan en tråd

Hvilket privatliv? Det er jo Amalie selv, der har gjort offentligheden opmærksom på situationen

Anmeld Citér

15. december 2022

Alonebreak

Anonym skriver:

Hvilket privatliv? Det er jo Amalie selv, der har gjort offentligheden opmærksom på situationen

En desparat mor som er gået til medierne? 
Du mener helt seriøst at det er folks ret at åbne debatter om andres problemer samt sidde bag en skærm vurdere hvem der har mest ret i det problem som man kun kender til udefra ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.