Amalie Szigethy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2022

Kontrast

Jeg er en af dem, der tænker, at jeg ikke kan have en holdning, fordi jeg hverken kender Amalie Shigety eller hendes eksmand personligt. Der er simpelthen for mange perspektiver, som jeg ikke ved noget om. Dog vil jeg sige, at jeg godt kender følelsen af, at jeg "holder med" den ene eller den anden, når jeg læser om kendte personers stridigheder. Men jeg ved, at jeg gør det uden at have et informeret grundlag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2022

Anonym

Der er simpelthen for meget drama fra den kvinde og mindes også at hun ikke har den helt store jordforbindelse inforsidefruer - virker til hun lever i sin egen verden. Men hvad der er sket eller ikke sket i virkeligheden ved kun de selv. Hun virker dog meget dramatisk - også i det tidligere forhold med Peter som hun anmeldte for vold mod hende. Kort efter Indrømmede hun det var løgn.

Det er lidt synd at de der paradise-typer ofte er nogle sårbare sjæle der skal finde en måde at deale med opmærksomhed på. Og får man ikk nok opmærksomhed længere, må man blive mere og mere ekstrem. Se fx også Fie Laursen.

håber der er nogle voksne der kan tale børnenes sag.

Anmeld Citér

19. december 2022

Anonym

Da jeg læste et af hendes posts/storys igår, om at hun håber, de søde mennesker som passer på børn vil lade hende få dem hjem igen, så lød det lidt i mine øre som en situation, hvor kommunen simpelthen er ved at vurdere, om ingen af forældrene har et solidt nok grundlag for at have børnene. Jeg synes der er så mange foruroligende ting ved deres forældreevner, og det er kun, hvad vi har set og hørt. Hvad vi ikke ved, ved vi ikke. Men jeg fik helt ondt i maven, for uanset hvad og hvem, så er plejefamilie eller hvad det kan ende ud i, en frygtelig tanke. Pu ha. Håber det bedste for alle, og jeg håber så sandelig, at de snart tager sig sammen. For det virker som om, der er massere af kærlighed til børnene! Dog kommer forældrenes stridigheder til at gå ud over pigerne- det skal der arbejdes på. 

Anmeld Citér

20. december 2022

Loubaby

Anonym skriver:

Hvorfor er det en mærkelig diskussion at have på baby.dk? Den omhandler jo børn. Reddit er for gossip, den her situation er ikke gossip. 

Håber rettens beslutning på mandag bliver til pigernes fordel

Det er jo 100% gossip! Det handler jo ikke om vores børn men om en kendis’ børn. Derfor komplet upassende! 

Anmeld Citér

21. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

Da jeg læste et af hendes posts/storys igår, om at hun håber, de søde mennesker som passer på børn vil lade hende få dem hjem igen, så lød det lidt i mine øre som en situation, hvor kommunen simpelthen er ved at vurdere, om ingen af forældrene har et solidt nok grundlag for at have børnene. Jeg synes der er så mange foruroligende ting ved deres forældreevner, og det er kun, hvad vi har set og hørt. Hvad vi ikke ved, ved vi ikke. Men jeg fik helt ondt i maven, for uanset hvad og hvem, så er plejefamilie eller hvad det kan ende ud i, en frygtelig tanke. Pu ha. Håber det bedste for alle, og jeg håber så sandelig, at de snart tager sig sammen. For det virker som om, der er massere af kærlighed til børnene! Dog kommer forældrenes stridigheder til at gå ud over pigerne- det skal der arbejdes på. 

Meget kan man sige om amalie, tænker dog ikke plejefamilie er aktuelt, da ingen af pigerne ligner de er i mistrivsel eller bliver forsømt.

Men begge forældre tager konstant egoistiske valg og det er dælme synd for de piger

Anmeld Citér

22. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

Meget kan man sige om amalie, tænker dog ikke plejefamilie er aktuelt, da ingen af pigerne ligner de er i mistrivsel eller bliver forsømt.

Men begge forældre tager konstant egoistiske valg og det er dælme synd for de piger

Det kan nogle gange vise sig, at være nok. Det er SÅ skadeligt, uanset, hvor meget kærlighed, der er. De skal til at passe på, det kan jeg i hvert fald sige

Anmeld Citér

13. januar 2023

Anonym

Hun tog et kamerahold med sig, da hun skulle hente pigerne efter de havde været "kidnappet", og er efterfølgende gået imod familieretshusets beslutning om, at pigerne skulle have samvær med deres far henover nytår.

Gossip eller ej, så håber jeg altså, at kommunen sætter en undersøgelse i gang

Anmeld Citér

14. januar 2023

Mor78

Profilbillede for Mor78

Det er virkelig en usmagelig tråd

tænk og sidde at bedømme andre mennesker på den måde. 
Får helt ondt i maven… er det virkelig der vi er

Anmeld Citér

14. januar 2023

24 år

Profilbillede for 24 år
Mor78 skriver:

Helt enig, meget meget upassende opførsel fra voksne mennesker

Anmeld Citér

14. januar 2023

Soonmom

Mor78 skriver:

Ja, alle gør det og alle gør det ved alle og har i øvrigt altid gjort, selvfølgelig bedømmer vi et andet menneske, både dem vi møder og dem vi ser i tv'et, det er altså helt naturligt

Så kan man diskuterer om man så skal dele det med andre, men tænker når det er offentlige personer, så det er jo "en del af det" og det var forhåbentlig en del af overvejelserne inden man meldte sig til fx Paradise og diverse ting

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.