Ser I noget her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2022

Sessi

Profilbillede for Sessi
Anonym skriver:

Nå, mens kom i dag. Det føles ekstra slemt når det er 12. måned uden held. Officielt 1 år

Fat mod - det tog os 14 mdr med den første. Ham fødte jeg i juli.. og nu er jeg så gravid igen i uge 7  Alt godt kommer til dem som venter

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2022

Anonym trådstarter

Sessi skriver:

Fat mod - det tog os 14 mdr med den første. Ham fødte jeg i juli.. og nu er jeg så gravid igen i uge 7  Alt godt kommer til dem som venter

Dejligt at høre! Gjorde I noget anderledes eller var i behandling? Eller tog det bare tid?

Anmeld Citér

7. december 2022

Sessi

Profilbillede for Sessi
Anonym skriver:

Dejligt at høre! Gjorde I noget anderledes eller var i behandling? Eller tog det bare tid?

Det tig bare tid. Vi gjorde intet anderledes og sørgede for at hygge os hveranden dag i den fertile periode �� og denne gang nåede jeg ikke engang at få eb reel cyklus igen ��

Anmeld Citér

10. december 2022

Anonym trådstarter

Sessi skriver:

Det tig bare tid. Vi gjorde intet anderledes og sørgede for at hygge os hveranden dag i den fertile periode �� og denne gang nåede jeg ikke engang at få eb reel cyklus igen ��

Dejligt at høre, at det kom naturligt for jer!

Jeg var til en undersøgelse i går fordi jeg skal udredes for endometriose. Blev scannet og havde en fin livmoder og fine follikler, dog havde jeg lidt der tydede på endometriose på en æggestok og en cyste, så fik taget blodprøve for den også. Men er glad for det andet var fint, frygtede det var et rod derinde. Så nu skal min kæreste i gang med at finde ud af hans 'tilstand', om der er noget der Måske vi også bare tager tid. Det stresser jo også helt vildt at gå og vente på det, så de næste par måneder slapper jeg af, fordi der er en plan ifm. lægen, håber også det kan gøre noget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.