Ser I noget her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.334 visninger
33 svar
21 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. november 2022

Anonym trådstarter

Ser I en utydelig streg som jeg, eller er der en såkaldt skyggestreg?

Jeg har en murrende fornemmelse i underlivet og ved den ene hofte, samt svage smerter i lænden til morgen.

Normalt har jeg kvalme, pletblødning, hævede og ømme bryster fra ægløsning til menstruation (pletblødning er nogle dage/uge om til mens), men har intet af det haft denne her gang. Kun den murrende fornemmelse i går og i dag og de manglende symptomer fik mig til at undres..

Billedet er taget efter 4 minutter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg ser desværre ikke noget uden at skulle tvinge det frem..

krydser fingre for dig at det bare er for tidligt at teste endnu..

Anmeld Citér

26. november 2022

Anonym trådstarter

Tak, håber også lidt på det..

Der er stadig en uge til mens så vil kun være 3+0 tror jeg, tjekker ikke ægløsning. 

Tester i hvert fald lige igen om en uges tid omkring mens. Så burde der vel ikke være tvivl

Anmeld Citér

26. november 2022

Anonym

Blank desværre

Anmeld Citér

26. november 2022

Anonym trådstarter

Blank og blank - jeg ville ikke lægge noget op, hvis jeg selv mente den var fuldstændig blank. Synes det var tydeligere i virkeligheden end på billedet her, så håber kvaliteten snyder

Anmeld Citér

26. november 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Ser I en utydelig streg som jeg, eller er der en såkaldt skyggestreg?

Jeg har en murrende fornemmelse i underlivet og ved den ene hofte, samt svage smerter i lænden til morgen.

Normalt har jeg kvalme, pletblødning, hævede og ømme bryster fra ægløsning til menstruation (pletblødning er nogle dage/uge om til mens), men har intet af det haft denne her gang. Kun den murrende fornemmelse i går og i dag og de manglende symptomer fik mig til at undres..

Billedet er taget efter 4 minutter.

Jeg ser desværre ikke noget på den. Hverken skygge eller streg.

Anmeld Citér

26. november 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Min så sådan ud, første gang jeg kunne få en streg. før det var de helt blanke 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. november 2022

Anonym trådstarter

Håber min udvikler sig.

Tak for jeres svar!

Anmeld Citér

26. november 2022

Anonym

Anonym skriver:

Blank og blank - jeg ville ikke lægge noget op, hvis jeg selv mente den var fuldstændig blank. Synes det var tydeligere i virkeligheden end på billedet her, så håber kvaliteten snyder

Men nu spurgte du jo om man kunne se noget og jeg ser desværre kun en helt blank test

Anmeld Citér

26. november 2022

Anonym

Anonym skriver:

Men hvordan kan det være du overhovedet spørger om vi kan se noget hvis du godt selv kan se den? Og retter dem der svarer at de ikke kan se noget? 

Jeg vil også sige negativ, men det er også de færreste der tester positiv så tidligt. Jeg håber for dig den er positiv om nogle dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.