Ser I noget her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2022

BabyIgen2022

Jeg kan godt se noget. Men det ligner de skyggestreger, jeg af og til fik. Mine rigtige positive har det ud, som hos den anden person i denne tråd, der deler sine...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2022

MP93

Anonym skriver:

Heller ikke her!

Og det er en god idé, så kan vi måske holde hinanden lidt hen i at teste. Ikke før fredag! Skriv endelig en opdatering eller andet hvis du har lyst!  

hvordan gik din test idag ?  
min var stadig helt negativ 

Anmeld Citér

3. december 2022

Anonym trådstarter

MP93 skriver:

hvordan gik din test idag ?  
min var stadig helt negativ 

Har haft så travlt i løbet af ugen jeg helt glemte mit opslag! 

Men øv med din negative!! Jeg har ikke testet, ville vente på mens. Den skulle komme i dag. En let blødning startede i går og er stadig kun en let blødning. Dog har jeg fået ømme bryster, kvalme og gik fra højt og flyvende humør i dag til total deprimeret... Ingen kramper eller spænding i underlivet som jeg plejer. Så hvis ikke det kommer i morgen tester jeg nok snart! Tør bare næsten ikke teste, bliver øv af de evigt negative eller skyggestreger og tvivlen det medfører så denne her gang venter jeg så længe jeg kan!

Anmeld Citér

4. december 2022

MP93

Anonym skriver:

Har haft så travlt i løbet af ugen jeg helt glemte mit opslag! 

Men øv med din negative!! Jeg har ikke testet, ville vente på mens. Den skulle komme i dag. En let blødning startede i går og er stadig kun en let blødning. Dog har jeg fået ømme bryster, kvalme og gik fra højt og flyvende humør i dag til total deprimeret... Ingen kramper eller spænding i underlivet som jeg plejer. Så hvis ikke det kommer i morgen tester jeg nok snart! Tør bare næsten ikke teste, bliver øv af de evigt negative eller skyggestreger og tvivlen det medfører så denne her gang venter jeg så længe jeg kan!

Din stakkel. Må ikke være sjovt at være så nervøs.  Jeg har fundet ro i, at det nok ikke blev denne gang. Men det er jo også kun første forsøg  

Anmeld Citér

5. december 2022

Anonym trådstarter

Nå, mens kom i dag. Det føles ekstra slemt når det er 12. måned uden held. Officielt 1 år

Anmeld Citér

5. december 2022

MP93

Anonym skriver:

Nå, mens kom i dag. Det føles ekstra slemt når det er 12. måned uden held. Officielt 1 år

Det kan jeg virkelig, virkelig godt forstå.  
Det er simpelthen så lang tid. 

Har I så nogle plan for om I skal have undersøgt sædkvalitet eller andre tiltag? Eller er I slet ikke der ? 

Anmeld Citér

5. december 2022

Anonym trådstarter

Vi ville give det et år inden vi gjorde noget aktivt for at undersøge osv. Så det går vi så småt i gang med nu her efter jul

Anmeld Citér

5. december 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Ja det er virkelig hårdt det oplevede vi selv efter at have mistet i december 4 år siden. Det var hårdt at ramme et år uden en positiv test. Heldigvis blev den 13. måned efter en god måned med positiv test. Håber og ønsker for jer at de 2 streger snart kommer

Anmeld Citér

5. december 2022

MP93

Anonym skriver:

Vi ville give det et år inden vi gjorde noget aktivt for at undersøge osv. Så det går vi så småt i gang med nu her efter jul

Ja okay. Det kan jeg godt forstå, at I gør. Nu har I virkelig også været tålmodige i lang tid. 

Jeg krydser alt hvad man kan for, at det snart lykkes for jer  

Måske vi skrives ved efter jul så ☺️ 

Du kan i hvert fald ALTID skrive, hvis du har brug for at læsse af til nogen

Anmeld Citér

5. december 2022

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres opløftende ord

Jeg håber det snart lykkes for os - med eller uden hjælp, synes også vi har været tålmodige i lang tid. Både med at tracke cyklus, ægløsning, sex efter en kalender, kosttilskud osv... Og gå helt kontra med ingen planlægning eller tanke på graviditet eller ægløsning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.